|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
|
Var det inte Jakan grabbarna som höll på med en M5 3,8l med hejdundrans turbo. Som dom skulle stoppa ner i en E30 kaross med tok breddade bak skärmar. Dom skulle ha 900hk och piska supror med den :) Någon som vet vad som hänt med den??? Sen har vi ju Kilander som é pågång med ett liknande bygge som ovan :) |
|
|
"starre" ha tålamod med Team jakan ;) Snart turbo =) |
|
| Här är sidan med Jakans M5 turbo :) | |
|
OOpppsss! Här är den Länk |
|
| Råkade kolla in på det här forumet. Mkt konstiga saker får man då läsa. | |
|
När är action meet som Ni pratar om? Mvh Johan |
|
|
Lördag 3:e Augusti..Då kommer det att gå fort eller så blir det ras....... Stefan..... Race to the last drop! |
|
|
Va kul.....jag kör samma sak Allt vad tygen håller för...må det bära eller brista... Var tog Jesper vägen han frågde ett par frågor och sen ingen komentar....Han kanske bygger en Supra dödare |
|
|
Lol! |
|
|
Jesper har åkt på semester........ Race to the last drop! |
|
|
Ahaaa Men jag träffade honom i TTR garage igår |
|
| Var är action meet? | |
|
Det är på Mantorp park |
|
|
Jag måste bara tillägga att jag är värkligen impad av både BMW 600, Supramannen och Silversupran. Jag önksar att jag hade en sådan motor, men vem vet.... |
|
|
Hej hopp.......... Jag har varit på "semester" eller hälsat på en polare i Södertälje.... Killen med koll på spjällägesgivarpositionen. Eller hur det nu var..!!??? Jag skrev en kommentar på Lazzat innan jag åkte faktiskt då denna sida krånglade då jag skulle skriva. Fick ni fart på puffran till 240:in???? Det var snyggt byggt måste jag säga, både motor O grenrör. Supradödare.... Har man mycket pengar så tvekar jag inte att det utan problem går att bygga en. Men det har inte jag. Så ska jag bygga så blir det möjligen att man försöker bygga en Supradödare. Att lyckas är nog lättare sagt än gjort. Iaf om man vill bibehålla god hållbarhet. Ras tar lätt udden av en redan ansträngd ekonomi och det är roligare att ha hela bitar även om några är snabbare. Iaf för min del. //Jesper |
|
|
Supramannen, har inte din bil rasat? rodge dodge Länk |
|
|
Vart ifrån har du hört att den rasat ? Biltema Motor Werken =) www.hackefors.bmw.se |
|
|
från en fågel... rodge dodge Länk |
|
|
den har väll inte rasat han ska väl bara byta motor. Bara vad jag har läst på zatzy i allafall Dom 3 B:en------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----------------------- ----M-Power----------- -FtpServer ask fore the IP ----ICQ:137785585---- -------------------- |
|
| Rasat och rasat.....den är igång om 1 vecka...sen om nån vill kalla det ras så ja visst | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.