|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kolla bilden: Länk Efter att bilen varit på verkstad så uppmärksamma jag detta. Jag kan inte dra mig till minnes att jag sett denna innan. Någon som har en idé om vad det kan vara, och till vilken nytta? Har inte frågat verkstaden om det än då jag först ville höra om någon här känner igen eller sett liknande innan. Mvh Martin | |
|
Det är i alla fall helt säkert att det är eftermonterat för sådana existerar inte originaltillbehör. Kolla med förra ägaren vad han har gjort för en verkstad har jag mycket svårt att tro att dem eftermonterar sådana kontakter utan att be om tillåtelse från ägaren. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Ja, det är just därför jag frågar. Men jag är 99 % säker på att den inte fanns innan bilen var på verkstad. Jag brukar ha mina solglasögon liggande i det facket. Men har inte tänkt på den innan. Jag har också kollat koder en gång själv och inte tänkt på den heller. Fattar inte att jag skulle missat den, men det kanske är tillfällig hjärnsläpp från min sida, och jag vill inte känna mig helt pantad om jag ringer till verkstaden och frågar. Men det är det att jag fattar inte vad den är till för, vågar heller inte slita bort den... Det enda jag vet är eftermonterat är en GPS och dvd anläggning med skärmar till baksätet. Mvh Martin |
|
|
För övrigt, har ni andra någon mer täcklucka för OBD-uttaget än det som syns på bilden? Någon större täcklucka som täcker hela "taket" i facket? Mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.