|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| tycker den va ganska ful.. fronten var ok men trisst att den fick samma bakdel som sedanen för det passar inte in i coupens former.. hade gärna sett att baklusen var bredare men lägre sen så gillar jag inte knicken vid bakfönstret. känns som en bmw kopia som inte riktigt blev lyckad | |
| Tycker personligen att den är riktigt lyckad! Skulle jag köpa en coupe nu så hade det stått mellan denna (troligt köp) och audi A5 (hypen över?). Både elegant och sportig, något jag annars förknippar med BMW! | |
| Jag håller med Keiser. Jag tycker den ser riktigt bra ut! | |
|
Snett bakifrån såg den riktigt bra ut men fronten kommer jag inte överens med. Fronten har för grovt utseende och ser ut som att den är tagen från en suv. Jag tycker inte att det passar till karossmodellen. Men väldigt fin bil i övrigt. ///BMW - Was sonst! |
|
| Fronten på bilden (och bakdelen) verkar ha AMGpaketet. Tycker ockkså den ser snygg ut! Kraftfullare är 3-coupen. | |
|
Jävligt snygg, har aldrig kunnat förlika mig med Mercedes tidigare men nu börjar deras skapelser se riktigt bra ut. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Snygg! | |
| Instrumentpanel i stort sett kopia från e90? | |
| Länk lite nya bilder.. ser bra ut förutom c-stolpen som liknar nuvarande mondeo | |
| E-klass coupe baseras på nuvarande C-klass sedan, men på vilket underrede baseras C-klass coupé? | |
| Inte så illa med AMGpaket och panoramatak. Vit är säkert också snyggt. Den nya 350-bensinsexan på 306 hk kan säkert vara kul | |
| Länk jämförelse mellan c-klass coupe och e92.. | |
|
Mer bilder: Länk |
|
| tycker att den är misslyckad hur jag än vrider och vänder på det.. e-klass coupen var ett mästerverk men har svårt för denna.. kanske är den mycket snyggare i verkligheten.. | |
| hmm snygg tycker jag, undrar om den kommer i 63 amg utförande :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.