|
|
|
|---|---|
| Jag provsatt en 645ia -05. Gillar utsidan väldigt mycket men insidan känns tråkig ock spartansk om man jämför tex med en gammal e38. Vad tycker ni andra? | |
|
Hej Jag har inga direkt negativa saker att rapportera, god kvalite, men vist, det var ju några år sedan bilen låg på ritbordet, så inredningen i nya 6-serien är ju vassare. Men grund designen är ju snarlik. |
|
| Inredningen i 6:an kan säkert kännas tråkig om den är specad tråkig... men med extra av det mesta så tycker i alla fall jag att den håller tidlöst, blandade själv ljusbrunt skinn med ljus plast i stället för det svarta, och har mazurbjörkpaneler. Smutskänsligt, men ljust och läckert (om jag nu får säga det själv). Sedan sitter alla sömmar där de ska, materielkvaliteten genomgående rätt hög. Med stora navin och HUD så behövs det inte så mycket knappar för att det ska kännas exklusivt heller. För sin tid så var tex skärmen rätt vass, men här går ju utvecklingen rasande fort. Men försedd med manuell låda, snikutrustad svart plast och i svart läder med då så poppiga plastaluminiumpaneler tycker jag den ser lika rolig ut inuti som en begravningsVolvo. | |
| Jag tycker designen både på in och utsidan är misslyckad inte bara på förra 6-serien utan på alla BMW modeller som tillverkades då, den förlorade generationen. Designen har tack och lov blivit mycket bättre på de senaste modellerna och BMW gör återigen bilar som jag kan tänka mig att köpa. | |
| znabbe. Kan tänka mig att mazurbjörkpanelen ger interiören ett lyft. Som sagt utsidan tycker jag mycket om. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.