AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
425

stora färddatorn 525-89a

jag har köpt en bil som föregående ägare monterat stora färddatorn i ,, men inte blinkersspaken ,, jag har varit o köpt en spak på skroten men jag får det inte o funka,, nån som har nåt tips? ,, jag läste här på forumet att det finns en spak för airbagbilar o en för bilar utan,, ,, kom igen nu kamrater!! ,, hjälp!..
allt funkar alltså utom spaken,,

allt är lagligt så länge man inte åker fast!
kom igen nu ,, nån måste väl veta??

nån som vet??? ..

La
147
Lasse I
M3 3.2 Coupé -96
Du måste ha en spak från någorlunda samma årsmodell för att kontakterna skall passa. Jag har en spak från typ 89 som inte passar i min 93:a. Vi kanske kan byta !?
Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Micke Olsson här på forumet har en spak liggandes hemma om jag inte minns fel. Hör med honom vad den suttit i för bil. Det funkade inte på hans 530 -93, så han använder inte den spaken. Du kanske har köpt en som skulle passa i hans bil?? Byte??
Tror han har:
bmw530iat@telia.com Är dock inte säker, bara så att du vet:-))
/Kidde

V8 - U only live once:-)
Japp. Kidde har rätt.
Kolla här.
Länk

Mvh.
Micke Olsson
min stora kontakt passar!.. men den lilla med 3 kablar i passar inte ,,
Roger ..

Ki
620
Kidde
BMW 520d x Drive M Sport -16
Micke:
Märkligt att man kan skriva en adress till dig och den visar sig vara rätt, eftersom du inte svarar på mail från mig...:-))
Turboroger:
Har du surfat in på Mickes sida och kollat på bilderna av hans spak och kontaktstycke?? Gör det annars!! Bra bilder anser jag och du borde kunna se om din är likadan eller om nåt skiljer.
/Kidde

8 är bättre än 6
Sex är bättre än åtta...
Kidde:
Vadå inte svarar på mail???

Mvh.
Micke Olsson
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.