|
|
|
|---|---|
|
Har ungefär 3 dagar sedan då kom jag hem från jobbet glad i hågen. Klev ut och skulle låsa/larma bilen. trycker på nyckeln när stängt dörren. Bilen låser alla dörrar. men jag reagerade på att jag inte såg nån blinkers indikera att larmet aktiverats. låser då upp bilen via nyckeln, och provar igen. men då är allting stendött. Bilen reagerar inte ett skvatt när jag trycker på nyckeln längre. Självklart tänkte jag direkt, "aha, jag är så smart att jag tror att det är slut på batteri i nyckeln!" men icket. gick in och hämtade extranyckeln med nytt batteri i. Fortfarande inte ett liv vad jag än gör. Båda dosorna blinkar rött när jag trycker på knapparna, så jag tror inte att det sitter i nycklarna. Dock så funkar det alltid att låsa med nyckel. Men har då fått precis samma problem som många andra(tydligen). att den låser att dörrar utom höger fram. sen första gången jag låser så låser den upp sig en gång och jag måste låsa igen. Är lite stressad då jag inte kan låsa en dörr, och larmet inte funkar, och stereo utrustningen är värd dubbla bilens värde =( Någon som kan ha nån idé på vad som kan ha hänt? Vanlig säkring som sagt upp sig? Glapp kontakt någonstans? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.