|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Nu e pärlan såld till 99% till en lycklig kille i gävle (telefonen har gått varm här hemma skall ni tro) En del rötägg,men man märker direkt vilka som är seriösa o inte! Länk Nu ska det införskaffas en *jobbebil* bränslesnål 316,318 compact eller sedan...de kvittar.. eller en touring... Sedan till sommaren så drar jag ner till Tyskland för att införskaffa mig en M3-Cab.2005/2006 som man glider med:)kommer köra med den ca 300/400 mil Max/säsong Kraven jag har är följande: *2005 eller 2006 *SMG *Imolaröd,Titansilvermet,Interlagosblå,Silvergrå,Phoenixgul *Skinn *Navi PRO *Digital Tv-funktion *19" 'HK-Ljud *PDC *Blåtandsförberedd * max 6000 mil* *Premium Selektion eller åtminstone köpa på Aukt BMW Åf.. Så vad säger panelen? | |
|
M3-cabben skall endast köras på helgerna/nöjen m.m var först inne på en Coupe,men nu lutar det mer åt en cab.. Men man vet ju aldrig:) |
|
|
Grattis! Klart du ska ha en M3 ;) hellre coupé! |
|
|
min bmw mekaniker har en 330 cab-05 *fullmatad* som gått 2500 mil......vilken känsla asså...fint väder .,cabben nere:) 2a bilen/jobbebilen är en som tar mig från A till B......inget man e rädd om ifall de händer något.....Cab e ju alltid en cab:) Hmm...svårt att välja.........har ju lite tid på mig som sagt.... |
|
| OM,de blir en coupe så blir de en vanlig... ej en CSL...hatar ratten,samt fälgarna.... | |
|
Min M3 stämmer in extremt bra på dina krav, gått 7100 nu och en org. CSL-lucka ska på. Synd den inte är till salu bara ;) www.garaget.org/philly |
|
|
Har alltid velat ha en cab,och jag har redan haft en m3-coupe-99a...en e36 bara men ändå... |
|
|
Bara 2 *fel* som jag ser de... ingen 05 eller 06 då de kom digital tv,samt ingen helskinn... jag e en prylfreak... annars får de vara din m3a e grymt fin ändå..misstolka mig inte! |
|
|
Tack :) jag är skitnöjd. CSL-luckan kommer bli pricken över i:et www.garaget.org/philly |
|
|
Va bra...då blir vi fler lyckliga killar med M bilar här i Gävle :-) Bra val på en M3:a...glöm inte hardtop. //Stefux |
|
| M3 Cab i all ära, men hur mycket skiljer det i pris mellan sista årsmodellen M3 Cab kontra en välvårdad E9X 335i Cab? Känns om att skillnaden mellan E39/E46 är minimal, båda bilarna tillhör samma tidsera... | |
| Stefux, har du någon aning om hur många vi är som kör m3 e46 i gävle? | |
|
Nej..ingen hardtop för min del.. inte intresserad av 335,de vet du Dawwe:) |
|
| Bianca: Ok ja tänkte bara på att E46 e ju "lika gammal" som E39...E9X M3 är inte såååå dyra längre, 40" Euro börjar de på...Det vore det naturliga steget för din del:) | |
| E46an är väll lite nyare, åtminstonde 2 årsmodeller :) | |
|
Synd att du gör dig av med E39 M5:an. Den är super grym på alla sätt, hoppas den kommer till en ägare som fortsätter vårda den lika bra som du så den inte blir en bruks/vinterbil och förfaller. Jag tycker den slår det du vill byta till på samtliga punkter men jag gillar å andra sidan inte cab. Sollucka räcker långt och är oftast stängd på mina bilar. :-) BMW 4 Life |
|
|
Bianca: var försvann planerna på en M5 E60...det naturliga valet efter en M5 E39? ___ //Ulf |
|
|
Bianca: Tror bestämt att vi anlitar samma BMWmekaniker. Är 330n möjligtvis Topasblå? |
|
|
Klart du ska köpa cab=) har själv en -03 M3 Cab och är sjukt härligt cabba ner och höra ljudet och känna friheten på nå vis hehe och funkar utmärkt och åka med den uppe med.......Heinrich, jag är från Gävle med och inte ofta man sett en M3 i Gävle i sommar M3 CAB -03 |
|
|
Grattis !! till försäljningen Lycka till med jakten på den försvunna BMW.n Ha deT |
|
| Programmer: M5 E61 är lite av en "dröm" för min del, synd att de bara finns med SMG, eller fanns de med 6-växlad manuell låda i USA? Har letat efter M5 E61 manuell men inte sett en endaste, kanske för att de är extremt ovanliga även "over there"? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.