|
|
|
|---|---|
|
Hittade ett par enl mig riktigt snygga fälgar. Vart köper man dessa? Ni får ursäkta länken men jag vet ej hur man lägger upp bilder i forumet *skäms* Länk Mvh Niclas | |
|
Finns på många ställen...men är du beredd på lägga ut ca 30 tusen? Det är AC Schnitzer V om jag inte minns fel. Hade gärnat själv köpt sådana men inte för några 30 tusen i alla fall. Du kan köpa sådana kopior fast i bara 18" för mindre på eBay. "Riktiga män kör diesel" |
|
| Dom var grymt dyra.... Nästan 15.000kr/st men fick ju 20% rabatt men det var en klen tröst :-( Finns det verkligen inga kopior i 19 tum??? | |
|
Här finns dem lätt begagnade på ebay i 19" Länk I replica har jag bara sett på eBay...sök som en tok så hittar du nog :) "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Dessa fälgar beställde jag i 19 tum från Schmiedmann. Länk Tror det kommer bli riktigt snyggt *L* //Niclas |
|
| n.berg: Dom där fälgarna är äkta kärlek!! Fan att dom ska vara så dyra bara :< Vad slutade prislappen på? Svårt att hitta snyggare fälgar tycker jag! Vill Ha ! Måste få se resultatet sen! | |
|
Det tog emot bra länge pga priset men jag hittade inga andra fälgar som jag ville ha. Har för mig att notan slutade på 26500kr el. 28500kr för bara fälgarna. Sen köpte jag Michelin PS2 så totalkostnaden slutade på ca 40. Jag lägger givetvis upp bilder på bilen när allt är klart *L* //N |
|
| Jo jag tackar ja, de e inte att det svider rejält i plånboken! Men så kostar det ju att ligga på topp ;) Kommer hur som helst bli riktigt snyggt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.