|
|
|
|---|---|
|
tjo. vad ska man köpa för skoj tycker ni, gärna likvärdig den jag har nu i prisklass (alt något dyrare). helst roligare. bmw, mercedes, sööb, adi, völvo, folkvägn renåå eller va som helst. KRAV: 1: inte dyra eller svårtillgängliga reservdelar. skruvar själv. 2: bensin 3: inte känd för stora fel som resulterar i dyra repkostnader. sitter själv och kikar lite på 5 och 7 serien men känner att jag begränsar mig, vet inte riktigt va jag ska kolla efter. närmsta nåbara drömmen är väll alpint. fast pengarna räcker inte hela vägen idag känner ja. blir min kvar ska den bli ett långtidsprojekt. BMW ownz | |
| vet inte hur prisöäget ser ut för en 328:a idag men en 323compact är nog väldigt skoj.. ungefär samma bil men något mindre och lite mindre motor men jag tror att körglädjen är på topp.. billiga delar dessutom det ända negativa är väl utseendet men jag personligen gillar den.. 5 och 7-serie är billiga vid inköp men delarna är dyrare och det är mer saker som kan gå sönder | |
|
okej :) prisintervallet jag tänkt mig är ca 20-30tusen. BMW ownz |
|
|
Varför kikar du på 5 och 7 serien om du vill ha en roligare bil? Din 328 är nog bland det mest körglada du kan få för 20-30 tusen. Alternativt någon gammal sönderpreppad Volvo eller Saab turbo hur roligt det nu kan anses att åka en sån. Då kan du hellre byta till 325 insug,grenrör,sportsystem och mappa bilen så ska du se att det händer grejer. Min var bromsad på 227 hk av Motornord med följande recept och kan lova att det var skillnad mot för en vanlig 328. Delarna får du får under 5000kr och mappningen kostar väl ungefär lika mycket. // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
|
Rauta: jo sant. därför jag skriver här för jag vet inte vad jag ska kolla efter. letar och letar efter grenrör men hittar inga under 8tusen.. 1 del för 700 men va ska jag göra med den? :O de är detta bland mycket annat jag tänkte få gjort som jag inte kan göra när jag behöver den hela tiden. 325 insug och k&n filter har jag redan monterat. så de skoj att ha en kul bil jag kan köra med under tiden. BMW ownz |
|
| Honda Civic VTi, 160-170 varvilliga hästar. Sämre komfort, men kul att ligga och busköra med. | |
| är det en coupe eller sedan du har?? | |
|
sedan BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.