|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker panelen om dessa 2 bilar? Är det värt att lägga ner massa tid på dessa 2 bilar tycker ni? eller skall man leta vidare? (525) Länk (530) Länk 525:an har vart ute på annons flera månader vilket är ovanligt för en fin E39 som verkar vara bland dem populäraste bilarna på marknaden där fina ex. går åt som smör.Kanske ägar antalet skrämmer iväg folk... Dessa vred i stället för rattar för kliman gör mig lite fundersam på E60´n. Är lite dåligt insatt när det gäller E60´n, så tacksam för alla synpunkter om denna bil då den verkar vara i bra skick. BMW M-POWER | |
| Tror säkert att Marco's 525:a är fin. Som du skriver så har han försökt sälja den länge men hela tiden legat lite för högt i pris. Om han är villig att gå ned liite till så tror jag att det är ett bra köp. Antalet ägare och leasing är nog orsaken till trögheten. Om jag planerade att behålla den en längre tid så hade jag inte störts av det. | |
|
Om e60:an endast gått 1300 mil måste det vara ett bra köp även om den är snikutrustad. Har den någon utrustning överhuvudtaget utöver metallic? Men i och med att det är en 530 så har du iallafall de saker som man måste ha på den, såsom skinnklädsel och farthållare. Även om kliman har rattar så är det en automatisk klimatanläggning som andra forummedlemmar är nöjda med. Du bör ha många billiga och bekväma mil med den bilen om skicket motsvarar miltalet. **BMW-ägare i 30 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
| Ratten ser blank ut för 1300mil, snarare 13000mil. | |
Villurski |
En annan enkel sak är att kolla gummit på kopplingspedalen på manuella bilar. Lite mysko om det är helt nytt, men på 1300 mil borde det inte vara snedslitet som det vanligen blir efter en längre strecka. Även förarbälten får visuella brister med milen. Klart att det går att byta, men då ska säljaren vara slipad. Hög milkostnad för den ägaren om miltalet stämmer :) |
|
e39:an har ju även "radband" med kors hänger i spegeln och passande överdrag på förar stolen. Natürlich größer Garage als Haus |
|
|
Tror säkert att man lär märka på skicket på bilen ganska omgående på den 530´n som jag länkade till om det är ärliga mil eller inte. Svårt att säga ngt utifrån bilder där man kan få vrak att se ut som nya bilar efter att ha kollat på flertal bilar. Är 530´n ett bra köp för dem pengarna tro? Som Mats skriver är utrustningslistan inget man skryter med men den skulle ändå duga för mina behov. BMW M-POWER |
|
|
Vad sägs om den här BMW 530? Länk |
|
| Det är sannolikt din bil som redan diskuteras i denna tråd, den bil du länkar till igen. | |
|
ojj blev fel det går inte o göra något rätt via iphone!! Här är länken:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.