|
|
|
|---|---|
|
tja har min e39 528 96a med 27000 mil på mätarn med förmodligen trasig topp på vet ej själv vad de e men den ska sälja vad kan begära för den i skicket den e i skinn m front skadad sänkt 01ans lysen rostig baklucka abs lyser samt asc mvh emin | |
|
Mellan 5-10' kanske? Byta toppen kostar oavsett om man hittar en beg topp. Runt 5-10' om man gör jobbet själv. ABS+ASC brukar vara en databox som kostar sina kronor med. |
|
|
Jag hade en e39 520 touring -98 på gården som jag ägt sen den var nästan ny. Den hade stått avställd i två år när jag körde den till besiktningen. Där fick jag nedslag på rostiga bromsrör. Så jag sålde den som den stod för 15000:- Sv såld 20 000mil Fint skick för övrigt, antydan till bubbel på luckan.. Kanske du kan få 10 000:-? |
|
| Med tanke på att det går att köpa tidiga fullt fungerande E39 i någorlunda hyfsat skick för under 20000 kr så tror jag man får vara glad om nån vill betala runt 5000 kr för en gammal E39 med dyra fel på. | |
|
hej igen aja då får ja ta och ge bort den istället |
|
| tyvärr är det så ;s | |
|
Ge bort den behöver du ju inte göra. Sätt ut den för 10tkr iaf, eller 9500:- kanske? för det ser psykologiskt billigare ut. Ser bilen bra ut i övrigt så kanske att sälja som reservdelsbil kan vara nåt annars? |
|
|
Är inne på Haas linje. Ge den en chans på blocket! Men försök ta lite vettiga och beskrivande bilder. Det vinner du på, samt en annonstext utan för mycket stavfel. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Det är ganska intressant detta med objektet ifråga,för betänk vilken billig reservdelsbil det är för låt säga 5-10000'. Värdet varierar utifrån behovet kan man påstå,och för den som söker en bil för att plocka delar ifrån så är den värd mer än gratis ;) Tycker att Du razorx inte skall skänka iväg bilen bara för att den råkar ha några dyra fel. Se till de delar som faktiskt går att sälja som ex inredning,lyktor,bromsok mm. I värsta fall kanske Du själv kan demontera bilen och sälja de bästa gobitarna för att sedan skrota av bilen? |
|
|
Sälj den i delar om du har någonstans att ha den utan att den blir förstörd när det börjar fattas motorhuv, dörrar osv. Eller så kan du hålla på med presenningar. ___ Min bil: Länk |
|
|
ska du ge bort den så kan jag ta den :) 5000-10000kr bör inte vara några problem att få för den, finns alltid folk som kan tänka sig att laga den. |
|
|
Strax under 10-tusen borde du få om bilen i övrigt ser rätt ok ut. Det sitter ju lite godis på den som facelift lampor, skinn, M-fronten betingar kanske nån tusen-lapp om den går att laga m.m |
|
|
hej igen Nu är bilen såld till en bekant för 7000 som den e tack för hjälpen MVH Emin |
|
| Det var inte mycket :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.