|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är riktigt sugen på en 335 touring och sprang över denna. Kan inte mycket alls om Bmw och undrar således om priset och utrustningen är ok? tack på förhand! | |
| kanske ska ha med länken med.. Länk | |
|
Den osynliga bilen är värd 500k minst, framförallt med utrustningen du inte specifierar. Bifoga gärna länk ;) |
|
|
Priset ser väl rimligt ut för miltalet. Men den är verkligen snikutrustad... allt de kryssade för när de byggde den bilen var M-sportpaketet och komfortpaketet verkar det som. Och så är det inte skinnklädsel som de skriver i annonsen. |
|
|
Det ser ut som att bilen har Hifi-högtalarsystemet iaf, samt att den har växlingspaddlar bakom ratten. Även om bilen inte är topputrustad så kan jag tänka mig att den ändå anses vara "hyggligt" utrustad för många presumtiva köpare? Mvh/ Niclas |
|
|
Tycker det ser ut som den mest prisvärda 335:an på blocket just nu. För mig skulle utrustningen absolut räcka till. Personligen saknar jag endast dragkrok och en panoramalucka och är nog en av dem som Heden tänker på och som tycker den är hyggligt utrustad. Förstår att den typen av bil bör vara ganska välutrustad så vad är det framför allt den saknar som skulle kunna göra den svårsåld? |
|
Villurski |
Tycker också att specen är helt ok. Om man vil ha mer utrustning finns ju även Länk Visserligen privat, men priset kanske är mer prutbart. Svårt att jämföra när det inte ligger några med facelift ute på Blocket. Jag skulle i a f gärna vilja se prisskillnaden på en facelift (from 2009 års modell) och de utan facelift innan jag slog till. Fina bilar är det i alla fall! |
| Har kollat efter 335 touring senaste året och den översta bilen är bra prissatt nu, den har varit ute ett par månader tidigare för 325". För 288" så borde den vara hyffsat lättsåld. Tycker utrustningen räcker till.. | |
|
Vad jag tycker den saknar är uppgraderat ljudpaket, vilket jag inte ser att den har som Heden tycker sig se. Skinnklädsel är ett annat. Navigation professional tycker jag även borde finnas, men det kan vara subjektivt. Priset är ändå bra för bilen, men för mig är alla ovanstående saker ett måste. Sen hade jag inte heller velat ha en automat men det är trots allt ngn som betalat extra för det =) |
|
| Xenon är även extrautrustning... finns en hel del 335:or som saknar det. Bavaria är utöver M-sport (vet dock inte om det är någon mer extrautrustning utöver 18" Motorsportfälgarna?) Att handlaren skickar med vinterdäck direkt är ett plus. | |
|
Man kan verkligen inte säga att den är snålt utrustad när den är extrautrustad för en bit över 100 papp... MVH Christofer |
|
|
JockeX: Det sitter diskanter vid ytterbackspeglarnas fästen i framdörrarna, i plasttrianglarna, samt i bakdörrarna. Tittar man på rätt ställen syns det tydligt. =) Det jag tycker den saknar är förvaringspaketet. Finns inga mugghållare i instrumentpanelen. |
|
| Skarpsynt, missade det. Konstig annons där de inte trycker på hiif prof och istället tror att de har skinnklädsel i bilen. | |
| Inget HiFi Professional i 335:an utan enbart vanliga HiFI paketet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.