AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.240

Har det snackats något om denna M3:a på blocket ?

Har inte varit aktiv på sistone så jag tänkte kolla om någon har koll på denna? är det något köp att överväga?

Länk

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Känner igen bilen från tidigare annons då han ej hade med att det va en USA-import vill jag minnas.

Tveksamt att den endast gått 3000-3500mil, det hade jag verkligen kollat upp VÄLDIGT noga. Ser ut att finnas en hel del stenskott på nedre delen av huven. Bakstötfångaren ser ut att sitta lite fel mot bakskärmen om man ska vara noga.

I övrigt så ger ju annonsen ett RIKTIGT dåligt intryck. Jag anser att om man lägger man ut en sådan annons så kan man ju tänka sig hur han har behandlat bilen i övrigt.

Full servicebok?

Är du intresserad så vill jag som sagt råda dig till att kolla upp bilen noga med hjälp av Carfax (US) samt BMW.

Mvh Jimmy
Jo
84
Jo4l
328im -00
Den har varit ute förut och då stod det i annonsen att den hade stått utan framruta i USA så klädseln hade torkat och blivit ful.
Många USA-importer som verkar skumma, trist.

Flåklypa
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
På en US import MÅSTE man ta en Carfax rapport. Hälften av de bilar som kommer över hit från USA verkar vara översvämmade, krockade, stulna och liknande.

Anledningen? Tja, de är ju mer eller mindre gratis i USA med den svartlistningen i sin title.

-------
//Lövet
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Dåligt tagna foton gör att annonsen blir mindre intressant.

//Stefan

Mina bilar:Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Finns ju inte ett enda vettigt foto på bilen...

-------
//Lövet
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Ang. servicebok så finns det sällan på USA-bilar eftersom dom använder sig av CarFax där borta.

Personligen litar jag mer på ett carfax än en bok med stämplar som vilken idiot som helst kan förfalska.
ca
403
carlsson86
Bmw M3 e93 -08
Bmw 520d f11 -11
fan va jag skratta när jag såg skylten jämte bilen på bilderna:)
ar
457
argungu
118i -20
Det här ska jag försöka komma ihåg till den dagen det blir dags att sälja BMW-n:
Fota den inte framför en skylt som det står KEBAB på! :-)

/Erik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.