|
|
|
|---|---|
|
skulle byta lampor i min skyltbelysning idag o det gick åt "!&%#... fick inte ner lampan... beskrivningen i Haynes boken sa "tryck ion en mejsel i spåret o tryck lampan i motsatt håll" .. gjorde som det stog o testa åt alla håll.. tillslut sprack skiten... nån som har nån bättre beskrivning? tacksam för svar | |
| Det är rätt!!, jag hade samma problem som du, jag blev vansinig! jag tom repade lacken på bagageluckan tills jag kom på det, pröva mottsatt hål, har för mig att den ena lampan som normalt tänkande person skulle dra till, så var det just åt andra hållet, kommer inte ihåg i vilken riktining, men om du inte lyckas så ska jag kolla upp det tills imorgon. | |
|
Dom där är inte roliga, tycker alltid dom knepiga att få loss. Verkar som dom sätter sej rejält med åren med allt skit dom får utstå. Jag peta lite runt kanterna med en tunn skruvmejsel,då lossna dom lättare. Bänd inte i dom för mycket,då kan det bli svårt att få dom att sitta bra sen. Var ett litet tag sen man gjorde de där nu så reserverar mig lite här,men har för mig att båda skall skjutas loss genom att dra dom inåt bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.