|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Hur kollar man ifall bilen har nivåreglering eller EDC? Jag har en 530 Touring -93. Mvh Mattis | |
|
EDC har en knapp brevid strömbrytaren för dimljus men fanns bara som tillval på M5 -93-95. Nivåreglering ser du under bilen. Om du har hydralslangar till dämparna bak så har du det. Ett tips är att ringa din ÅF och begära en lista för FABRIKSMONTERAD EXTRAUTRUSTNING. Kostar 100:- för impotbilar. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Okej, tackar för svaret Mvh Mattis |
|
| Micke Olsson, det där med en lista över extrautrustning verkar intressant. Går det verkligen att få tag i sådant till 8-10 år gamla bilar. Hur ser listan ut, är det beställningen på bilen som den förste ägaren gjorde eller? Skall man ange sitt regnummer eller hur det till? | |
|
J.L: Japp det räcker med regnummer. Jag är inte hundra på att det är var första ägaren ville ha i bilen men jag misstänker starkt att det är så. Jag hämtade en på min bil för några dagar sedan. Se min dagbok. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
| Det skall sitta en lapp fastkilad under passagerar stolen fram,där utrustningskoderna står.Koderna finns under köpguider(Begagnatguiden) | |
|
Micke Olsson: Var svaret/bladet från din Åf skrivet på tyska gällande den fabriksmonterade extrautrustningen? roadZter |
|
|
DanneZeta: Jag kan svara för Micke, har själv beställt en utrustningslista, japp det står på tyska. Vill du få det översatt till svenska så finns en mycket bra lista på köpguider-modellguiden, titta sen längst ner så står det Utrustningskoder. //Palle |
|
|
DZ: Min lista var på Engelska så det funkade även för mig att fatta vad det var för prylar + som Palle säger. Denna listan. Länk Jag kan ta en bild och maila så du får se hur det ser ut. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Tony.tds: Typiskt, hittade papperslappen under stolen tidigt i våras, kollade snabbt på den och klassade den som skräp. Mindre begåvat, nu blir det till att betala pengar för det som kunde varit gratis. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.