|
|
|
|---|---|
|
har någon erfarenhet av smart forfour?? verkar vara bra priser på dem och ofta bra utrustade kolla t.ex Länk eller Länk är dessa bilar driftsäkra?? | |
|
Det är nog inget fel på bilen. Under skalet är det mycket Mitsubishi Colt delar. Priset avspeglar väl efterfrågan antar jag. I svart var den dock betydligt trevligare att titta på tycker jag. ------- //Lövet |
|
| modellen lades ju ner ganska snabbt så det kanske är svårt att få tag på delar med mera men som du nämner så delar den mycket med colten och japanare är ju kända för hög driftsäkerhet.. | |
|
Själva märket finns ju kvar och ägs av Mercedes så jag tror inte det kommer vara några problem att få tag på delar till den. ------- //Lövet |
|
|
Säga vad man vill,men vacker är den ju inte!! Eller?? Klabbarparn |
|
|
Nä, men det är ju inte riktigt frågan heller. Finns dock klart fulare modeller om man är på det humöret. Nu var driftssäkerhet främst som jerry verkar vara ute efter och det styrs inte av design. Annars hade Alfa Romeo varit bland det mest driftssäkra som finns ;) ------- //Lövet |
|
| design är ju personligt.. jag tycker att den kan vara snygg i rätt utförande men riktigt ful i fel utförande o färgkombination.. men udda är den i alla fall och ett roligare köp än många andra bilar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.