|
|
|
|---|---|
|
Som sagt, nu har man gått och köpt en däckmaskin och en balanserare. Priset var rätt och grejorna o bra skick, italiensk monterings och tysk balanseringsmaskin så nu blir det att göra plats i garaget. Den som har mest saker när han dör vinner ;) | |
|
Grattis, men du bor för långt bort. Vågar jag anta att du har tänkt montera den på ett släp så att du kan dra västerut och komma hit på en kopp kaffe? ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Vad kostar dylika ting (i bra skick)? | |
|
Kul ide esadh, kanske baxar in grejorna i husvagnen sen kan man ju ha dom i förtältet:) Nää det blir nog att bulta fast dom i garaget. Priset i detta fallet blev 9000.- för båda med lite kring utrustning som däckjärn,tänger mm men däckmaskinen ser i detta fallet "ut som ny", har ej varit yrkes körda och tar upp till 20". Så för mig känns det rätt ialla fall. |
|
|
Ja, då blir det inte så dyrt att bara byta däck på höst/vår. Samma fälgar året om, bara att lägga om däck. Sparar en uppsättning fälgar, omläggning varje gång man köper däck, alltid nybalanserade för säsongen, gratis gräsklippning/rabattrensning/snöskottning om man hjälper grannar... Jag vet inte så mycket om vad sådana grejer borde kosta men 9000:- låter inte helt fel över en längre period. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
är de bra grejer är 9k ett kap ;) BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.