|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag tror R:en är snabbare än S3;an både på barmark och snö. Dock marginellt. BjörnB: Tyvärr var demobilen såld:( Crille: Visst finns det många bilar som är snabbare än Golfen, men då får man lätta rejält på lädret. OT. Min bil tillverkas v16 så den bör dyka upp senast v20 om allt stämmer. Väntan är lååång. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
"BjörnB: Tyvärr var demobilen såld:(" Jag vet ;-) |
|
|
Hahaha. Den var bra! Grattis till en fantastiskt kul och snygg bil med helt rätt spec och färg. Jag tror bruttopriset var närmare 400" :) Vad blev det för pris? Jag har funderat länge på att byta min 118d just den som du köpte och var där i dag:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
AKN: Javisst kan man säga att det är pinsamt. Det hade dock vart intressant med fler jämförelser. Troligtvis vad många bilar fått pisk... MVH Christofer |
|
|
Man skriver som en kratta ibland:) Vilken av bilarna blev det Björn? Jag blev lite osäker då den blå i hallen också var såld. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Skoja lite... ;-) Tyvärr är jag oskyldigt till att ha lagt beslag på den. Såg att det fanns en i Norrköping, kanske får åka dit och provköra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.