|
|
|
|---|---|
|
Hej, har bytt ut min HU i bmw:n till en ny alpine 112ri. Men jag får inte den att hålla något minne! Varje gång jag startar bilen så är alla inställningar, radiokanaler borta. Den håller sig en liten stund kanske en halvtimma eller så sen försvinner dom. Och jag har kopplat ström på påde power och ignition så jag kan slå igång stereon närsomhälst utan tändning eller nått. Är det nånting som bilen gör att den stänger av strömmen till stereon ibland eller är det en defekt stereo eller bör jag koppla ström på något fler ställe? Mvh Robin | |
|
Ha Ha kolla min tråd 2 trådar under din. Där har du lösningen Svensk Mästare I Billjud 2009 och 2010 |
|
|
Eller för enkelhetens skull. Ett annat problem som dök upp var att det räcker inte med dom kablarna som är på strömsidan utan man måste ta en extra strömkabel från bilens säkrings dosa i handskfacket. Detta gör du genom att stoppa i ett stift med kabel på som du sen drar upp till stereons kablage och ansluter med dom övriga strömkablarna. Ledig plats med konstantström finns längst ner till höger i säkringspanelen Länk Svensk Mästare I Billjud 2009 och 2010 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.