|
|
|
|---|---|
|
Finns det ciggkontakt hona att köpa på BMW och montera i det befintliga hålet till vänster uppe vid passagerarsidan? eller måste BMW montera det från fabrik Jag har fått min bil utan rökarpaket och 12 V uttaget sitter idiotisk till under mittarmsödet. Man kan inte ha en laddkabel istucken och fälla ner armstödet på samma gång. Eller har någon annan en smart lösning för att kunna lladda typ telefon och annat. Jag har varit iine på att ta bort den befinliga förvaringsboxen och montera dit askfat men det blir nog för krångligt. | |
| tipps: rök inte i bilen ;) | |
| Det sitter väl ett 12V uttag under handskfacket på passagerarsidan (undersidan av instrumentpanelen)? | |
|
Sigge. Tack för tipset men jag skall bara ladda saker inte röka... Jag är ickerökare. |
|
|
Chris87. Nej dom har inte monterat det uttaget i min bil. Bara hålet finns där av någon anledning. |
|
| Okej :) hoppas det löser sig för dig! | |
|
Jag har monterat en xtra ciguttag under passagerar delen av handfack. Köpte en vanlig ciguttag från biltema och vidgade hål i plasten lite grand för att det skulle passa rätt. Sedan kopplades den till strömuttag från säkringslåda bakom handfack med en "säkringshållare med säkringsuttag", se här. Finns även på autoexpert. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.