|
|
|
|---|---|
|
Hej. jag ställde av min 330ci Cab för nån månad sen. Jag låste den med knappen på nyckeln och när jag skulle in i den efter ca 2 veckor så var batteriet utsuget. Jag försökte låsa upp en manuellt genom att stoppa nyckeln i låset. Låspinnen åker upp i dörren med den går ej att öppna så kommer inte åt batteriet eller nån av polerna, dörren är inte frusen eftersom det ej va kallt när jag ställde in den och den var inte heller blöt så den kan inte ha frusit i efterhand. Så nu kommer jag inte in någonstans i den. Är tacksam för ideér! | |
|
Kommer du in i bakluckan? Om pinnen åker upp skall ju dören vara olåst.. Prova lite våld (LITE, inte mycket). //Anders |
|
|
Nej, jag kommer inte in där heller, bilen är stendöd. ja, det är det som är så konstigt, jag fattar inte varför den inte går att öppna. Hehe, tro jag, jag har nog brukat tillräckligt med våld :) Det känns som om jag måste ge bilen så pass mkt ström att jag kan låsa upp den med centralåset, kruxet är bara att jag kommer ju inte åt batteriet på ngt sätt. |
|
| Hej! Ett tips är att lägga på ström via skyltbelysningen. | |
|
Oki, tack så mkt :) Kommer man åt det även fast man inte kan öppna bakluckan? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.