|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vad ni får pengar ifrån till era goa bilar, jobbar, studerar eller har ni rika päron? Skulle vara skoj och veta. Själv studerar jag och har därför inte råd med de fetaste bilarna. MBA (muy bien aptado) | |
|
stgu2305: Plockar jordgubbar på sommaren :-) //Palle |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Här finns det info om div forumdeltagare. En väldigt ointressant fråga för övrigt tycker jag. MVH Hasso |
|
Finns ju en kul tråd här: Länk /Micke |
|
|
Hupp, var visst nån som hann före. /Micke |
|
|
micke: Japp Hasso är snabbast :-) //Palle |
|
|
Förlåt Hassan för min ointressanta fråga. missade tydligen det inlägget som du länkade till. MBA (muy bien aptado) |
|
|
hahahahah....Hassan....hahahahaha Vad säger du om den hasso? /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Hasso> stgu2305 har väl rätt att undra utan att behöva veta vad du tycker om hans fråga. Bara att ignorera tråden om du inte är intresserad av den. Om någon sedan känner för att svara på frågan så gör de det. |
|
| Lageringenjör för tillfället men går dubbla kvällskurser för att utbilda mig till kosmonaut med ABC+ behörighet i pianostämning. | |
| tryck på huvudet så ser du.... | |
|
stgu2305: Jag studerar med 950:- i månaden och har en 520i -86 som ska renoveras... Ränkar med att ca 20k kommer läggas ut på den... Ska försöka skaffa ett jobb så kanske det går fortare att renovera den... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Jag kunde köpa min 540iA touring tack vare utbildningen LHS. Den är mycket givande om man kämpar och visar framfötterna - verkligen att rekommendera! roadZter |
|
|
Snart färdig civilekonom med inriktning mot finansiell ekonomi. Tar examen till jul nästa år. Detta är min allra första bil. Inget snack om att det skulle bli en beamer. Får jag ett juste jobb efter examen luter det då åt en 330 ci (ny så klart) eller en M3:a om ekonomin tillåter (kanske en som är lätt beggad). Min nuvarande bil har jag betalat kontant och är hur nöjd som helst. Har modiferat den lite med bl a 330:ans kylargrill, aluminium pedaler, kromat handbromshandtag och växelspak, veloulmattor med BMW-emblem, solskyddsgardin och original BMW-klädhängare. Slutligen bytte jag ut BMW:s skräphögtalare mot välljudande DLS UP 5:or samt tvåkanaligt DLS-steg + en aktiv subwoffer från Pioneer. Ljudet blev över förväntan bra. Ha de' vänner Den 19:de drar jag ner til Italien på en välbehövlig bilsemester Dominik |
|
|
Jobbar med internetlösningar, kundrelationer och marknadsföring/reklam. Ska snart köpa ny bil. BMW såklart, troligen 540 E39. |
|
|
jag jobbar med att hjälpa mina vänner förverkliga sina drömmar, samtidigt som jag förverkligar mina, dvs att få mera fritid och goda pengar. Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
fattig BMW-lös student är vad jag är =) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Arbetar som managementkonsult, rådgivare i strategi-och affärsutvecklingsfrågor åt större och medelstora företag. Är anställd i ett bolag med 25 konsulter, men fungerar i princip som egen företagare. Är civilekonom med finans/företagsledning som inriktning. Gläder mig åt den standardhöjning för blivande civilekonomer som Dominiks inlägg avslöjar. På det glada 80-talet räckte studiemedlet i bästa fall till SL-kort. Det är klart han ska ha en 330 när han har exat, by the way. My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.