|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
|
Jag är inte kriminell, men min bil är :) //Ticco "NICTIC RACING" |
|
|
Vi får väl trösta oss med att både HKH C-G Bernadotte och Göran P är belåtna BMW åkare ( C-G som gasgladförare och E28 M5 ägare bl.a., Göran mer som passagerare i baksätet på E38...) Sämre sällskap kan man ju ha... |
|
|
Jaha, då var det väl så sant som det var sagt. "Kriminella kör oftast BMW" =) |
|
|
.....eller snarare ÅKER BMW! ;o) Mvh |
|
| Gasar Magnus. GP kör ju s80 executive nu i tjänsten vad jag vet. Kanske rattar bmw privat :) | |
|
GP åker 750IL nästan enda fram dit han ska "gäller besök ute i landet" sen åker han Volvo sista biten,han får ont i ryggen i Volvo däremot inte i 750in. MVH Stephan |
|
|
MalteK: Hehehe, självklart så var han inte med. Det var den ända kvällen som han hade M5:an ute och då blev den stulen. Helt otroligt. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Man vet ju aldrig :) Trist för polarn.. www.malte-racing.com |
|
|
Ja, det kan inte ha varit kul. //Schnitzer |
|
|
Tja, det är ju en viss skillnad mellan 1. "alla kriminella kör BMW" och 2. "alla som kör BMW är kriminella" 1 kan vara sant utan att 2 behöver vara det. Eller hur? Är själv övertygad republikan men Tjabo (HM Konungen) förtjänar respekt som kör M5 (en E39 vill jag minnas). Dags att gå ut i hängmattan igen. Freude am Fahren på er! My Bimmer is my mistress |
|
|
Såg häromkvällen en viss utpekad gangsterkung, som figurerat en del i pressen på sistone, och han körde en Merca ML så alla kriminella kör iaf inte BMW.. www.malte-racing.com |
|
|
Dom riktigt tunga gubbarna kör Mercedes. //Ticco "NICTIC RACING" |
|
|
...de "rigtig", rigtig tunge "gubbarna" bliver kørt i Mercedes ! V-max |
|
|
... kom igen nu va!!??? De RIKTIGT tunga gubbarna kommer ju inte ens in i en Merca! De behöver ju bussar... med flak. H U M A N R A G E Länk |
|
|
Här är en merca för dom riktigt tunga grabbarna Länk benz.com/e/ecars/trucks/gallery_actros_03.htm MVH Stephan |
|
|
Imorse när ja åkte till jobbet mötte ja 4! st polisbilar stånedes vid bron över Göta kanal i Söderköping. Shit men!!tänkte jag, när ja bromsade ner från 140 till 70. Jag blev inte stoppad, men jag såg i backspegeln hur dom tittade efter mig. Senare sa dom på nyheterna att polisen söker efter en mörkblå BMW kombi, likadan som jag har :), som har varit inblandad i ett rån i Åtvidaberg, och som färdades på E22-an! Mvh Marin |
|
| Lokalradion ville att alla som såg en "mörkblå herrgårdsvagn av sorten BMW M5 touring" omedelbart kontakta polisen. Tydligen någon känd rånarliga som slagit till igen. | |
|
Det är väl bara Asken som har en Touring som skulle kunna komma i närheten av beskrivningen "M5 Touring" ;) Å andra sidan är väl den svart... så det var inte han ändå kanske... Micke |
|
|
Ja eller nån med en M5 Touring E34.. www.malte-racing.com |
|
|
Nu kom jag på en fråga: Varför byggs inte M5 E39 som touring?? önskar köpa sido- och bakkjol till E30 83-87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.