|
|
|
|---|---|
|
Det har blivit något fel på mina dioder i mina "eyebrowns" och tänkte höra med er om någon vet var man kan köpa nya? Lödde om dem så det blev vitt sken men efter ett tag så slocknade allt. vet inte alls vad som hände. Tacksam för svar och tips | |
|
Vad jag förstår så har du inte faceliften, som kom 2007. Du kan köpa dioder hos t.ex Xenonkungen, jag har gjort det till min. BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
Men det är inte ringarna som har slutat lysa. Det är ögonbrynet som lyser orange orginal. Har en bild på min hur det såg ut när det lyste, men nu har dem slocknat :( [IMG]Länk |
|
|
Länk |
|
| är det inte meningen att de ska vara orangea för att de sitter på sidan??? | |
| Jo det är de. Försöker få tag i nya | |
|
Har alla slocknat är det knappast fel på dioderna, men det sitter en kontakt under huven, kopplat till dioderna som det är vanligt att det blir glapp i. BMW CS #5206 |
|
| har samma problem med mina men fick höra här på forumet att det kanske bara behövdes en programvaru uppdatering.Annars e jag oxå nyfiken på vart denna kontakt finns | |
|
Okej. Men det är ström till kretskortet och därifrån går det inte vidare. Jag bliv väl tvungen att köpa mig ett par begangnade lycktor |
|
|
Någon som vet om lycktorna passar från 07- till en 04-? |
|
| Jag har inte hunnit sätta mig in i E6x bilarna än men att byta ut en hel framstrålkastare för att få sk ögonbrynet är riktigt bortkastade pengar. BMW kan nog fixa ditt fel för betydligt mindre pengar än att köpa en ny strålkastare. Tror inte du det. | |
|
Mina är så matta så jag tänkte köpa två nya för en bra peng :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.