AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.651

bra bmw verkstad!

Ik
102
Iker
316i -98
Tjena tänkte kolla med er om ni vet någon bra BMW verkstad som t.ex. Per Larssons Verkstad i Huddinge. Inte typ BMW i solna eller danderyd eller nått.. menar typ en privat verkstad som meckar endast med BMW.

Mvh
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
Kan varna dig om BMW Tyresö. största klåparna!

Geschwind's Auto Motor hade varje fall bra rykte tidigare här på forumet men inte varit där själv. Däremot ringt någon gång och snackat med honom.
Länk

Autotjänst E. Vogel på Kungstensg. 48 tycker jag är bra och trevliga, varit där två gånger. Även om jag tror att hans specialitet är ett annat hyfsat bilmärke, nämligen Porsche.

Men som sagt, jag föredrar utan tvekan Bil&Motorteknik i Huddinge.
Residence: Vad har du varit ute för i Tyresö? ;-)

Det här är väl en av BMWs två? plåtverkstäder i hela Stockholm. Tycker att de gjorde ett bra jobb med min.
ni
567
nikasp
VW Passat Alltrack 2017
Nu fick man ju inte tipsa om BMW men jag gör det i alla fall. RH Bilservice som "är BMW", endast verkstad, i Södertälje är trevliga och snabba tycker jag. Har haft in min gamla E91 för fix och omlack av dörr, blå metallic, med perfekt resultat. Bytte koppling på min X3, garantigrej, och nån liten pryl utöver det. Rekommenderas men som alltid tycker jag att man får bättre och snabbare service när man fått en personlig relation/varit in några gånger på ett ställe.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.