|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad tror ni om denna? Nån som vet nått om just den här? Hello, Here you have the ordered vin report: Vehicle information VIN long WBANJ91000CR70075 Type code NJ91 Type 535D (EUR) Dev. series E61 () Line 5 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M57X Cubical capacity 3.00 Power 200 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TIEFGRUEN METALLIC (A43) Upholstery LEDER DAKOTA/ROTORANGE (LCRK) Prod. date 2006-01-23 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2NP M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 302 ALARM SYSTEM 316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 386 ROOF RAIL 4M3 INTERIOR TRIM.FINI. ALU. CUBE PURE 417 SUNBLINDS FOR REAR SIDE WINDOWS, MECH 428 WARNING TRIANGLE 442 CUPHOLDER 456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 464 SKIBAG 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 885 SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Series options No. Description 216 SERVOTRONIC 473 ARMREST, FRONT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Thank you, www.bmw-vin.com | |
|
Hmmm... det står att färgen är "specialbeställd av BMW", vilket naturligtvis är fel - det är inte BMW som specialbeställer utan kunden, dessutom så fanns det faktiskt djupgrön som tillval till M-sportpaketet. Mycket ovanlig förvisso! Vettigt pris, så det är väl bara att köra förbi en sväng? ---- BMW CS #6212 |
|
| Jepp, ska ta mig 50 mila trippen ner till Götet och inspektera , håller den måttet slår jag till (: | |
| NAJS! hoppas det går vägen! | |
| Me too! :) | |
| Ser fin ut. 12' mil för en diesel 06:a låter ovanligt lågt. | |
| Hur gick det? Var du och kollade på bilen. Ser att den fortfarande är ute på annons. | |
| Nej, det vart aldrig nått, tyckte det vart för mycket pengar i slutändan, och i samma veva dök en topp fräsch 530D Touring M-Sport -02 upp till rätt pengar, så jag åkte och provade den, och konstaterade att den var en 1/3 billigare, så jag köpte den, ska köpa en till BMW snart, lär ha 2 bilar i hushållet, och givetvis BMW =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.