|
|
|
|---|---|
Bjudko |
Hur bra är högtalarna i fram på 88ans E30 ? Sprakar det bara om man sätter i en bra stereo? 2000 spermier varje sekund MGB - 67:a Jaguar Daimler 3.6 L 87:a |
| Värdelösa | |
|
man kan alltså inte bara sätta in en 4x45 wattare utan att behöva göra något mer? |
|
|
ne då låter de skit.... du måste i med nya coaxialer.... men tänk på att dom inte kan vaar för djupa... dåligt med plats... /Jonas |
|
|
vad menar du med att det låter skit? kan man leva med det, eller låter det som en klockradio? |
|
|
alla har vi olika preferenser... men ja skulel inet kunan leva med orginal högtalarna, dom låter verkligen dåligt! /Jonas |
|
|
vad har du i din nu då? jag har en på 2x25 watt, vilket inte är något extremt direkt |
|
|
jag har MB-quart 5,25 coaxialer.... inet värsta modellen heller... kostade väl typ 1500:- de driver ja med min kenwood KDC-6070R låter ok... /Jonas |
|
eddie |
har mina original i min 525:a.Skit fint ljud.Har en pioneer deh8000r med inbyggd låg\högpassfilter som man skjusterar direkt i stereon.Du ska väl ha baslåda eller basar?? Montana |
| Högtalarna som sitter fram i E30 är värdelösa. De i 525:an är mycket bättre. Jag har MDS Audiophile framsystem 5.25 midbasar + diskanter | |
|
Jag tycker i alla fall att det är någorlunda tryck i orginalarna. Det känns ju i benen när man vrider upp |
|
|
Det är en sak att ha tryck, en annan sak att det låter bra... Tycker du att det låter bra och att du har bra tryck är det så...Det kanske inte sitter orginal där nu? |
|
|
måste hålla med om att orig. högtalarna är "skit"... ljudet finns ju där om man lyssnar måttligt, men om man skruvar upp så går det inte...inte alls...iochmed att dom sitter "långt" ner så måste man skruva upp litegrann för att få ljud (iaf jag) och iochmed att det inte är så mycket kräm i dom så blir det skit...men nya är på väg! "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
| Om man sätter ett filter så dom inte måste spela de lägst Hz klara dom enormt klart och finnt ljud, värdsmästar klass nästan. Om du har ITT vill säga. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.