|
|
|
|---|---|
| Köpte mig en 740iA -00 för en vecka sen och redan tröttnat på bandspelaren, kan man byta till något annat eller hur gör man????:S | |
| Du har väl CD-växlare i skuffen? | |
| Vart i skuffen sitter den?:P | |
| Till vänster framför bakljuset | |
| Har bara navigatorn där:S | |
|
Lita aldrig på tyskarna,.. ;) Chansen att det sitter en CD-där finns men man vet aldrig ;) Jag hade en E39 Touring med 16:9 Navi o bandare.. Skulle stoppa in en cd i växlaren men ve o vasa.. Det fanns ju ingen.. haha ;) Hur tänkte dom där liksom? I övrigt var bilden riktigt trevligt utrustad ;) |
|
|
*bilen |
|
| Haha ja du så kan det vara:P Men är lik förbannat trött på bandaren:P | |
| Finns en tråd om hualingan som jag funderat på, allt i ett. | |
| okej?? | |
|
Har samma problem.... -99 med bandare, oklart huruvida det finns kablar framdragna ö.h.t... Hittar jag några så blir det en mp3-spelare som kan kopplas in och styras från ratten (som finns omnämnt på forumet)... |
|
|
Jag tycker BMW original navi är stenåldern, stereon finns inte mycket alternativ på t.e.x. MP3 usb minneskort o.s.v. TV analog . Hualingan ska enl. uppgift släppas i januari för E38 och får man på ett enkelt sätt allt om jag förstått det hela rätt. |
|
| okej okej, jag kör med fm-sändare:P | |
|
Om du verkligen är tröttpå cassete spelaren såbyt den mot en cd: Länk /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
| Vad är en "bandspelare"? | |
|
Har iaf kontrollerat utrustningslistan och det är INTE förberett för växlare... Lutar åt en FM modulator och låta en firma installera skiten.. Länk //Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.