|
|
|
|---|---|
|
320i coupé-93 svensksåld, Silvermetalic ,skinninredning,eltaklucka,elhissar ,vinterdäck,farthållare, ac, nya sommardäck ,m.m 12´ mil ,fullservad ,nybesiktigad. Nybytt koppling. Bilen är i kanonskick. Begärt Pris 69000:- prutbart..Verkar det vettigt?? | |
| 55000-60000:- | |
| Snarare 80.000 | |
| Kombinationen av AC OCH taklucka är extremt ovanlig och även i övrigt var bilen välutrustad. 12000 mil är ju ingenting i sammanhanget. Jag tror nog att ägaren/säljaren blir arg om du vill pruta på 69000, det skulle iaf jag bli. Pruta inte i telefon... | |
|
Köpte en 93:a ;Med liknande utrustning i toppskick för ca 2 år sen för 70000:- Så 50000-60000 låter mer rimligt . Kolla runt i tidningar och hos bilhandlare |
|
|
låter ju billigt som fan... monostar om du tvekar kan du få köpa min mauritsius blå metallic med lika långa mil, ingen AC eller farthållare, annars identisk i utrustning som 320 som du har på G, då köper jag den där 320'n... hehe MVH |
|
| 80.000??? Det var längesen en 320i -93 var värd dom pengarna, Powerkjell. Är bilen fin är den värd 60-65.000:-. | |
|
äger man en likadan bil e de klart man vill att den ska va dyrare... eller hur powerkjell? /Jonas |
|
|
skit bra pris!! ICQ:156184211 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.