|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Nån som vet nått om den här? Länk All utr enligt säljaren, fick lite bilder på den, komfort stolar saknades, men det var halv el och säljaren påstod att det satt minnes knappar på dörren, det kan väll inte stämma? För övrigt vart det stora Navi Pro, m.m på den. | |
| Back off. Den annonsen sänder inga bra vibbar. | |
| Okej, varför? | |
| Import, dåligt språk och en massa superlativ gör att många kanske backar. Särskrivning på det mesta men "nyskick" fick han till...:) Så det måste ju vara en väldigt välskött bil. Åk och kolla på den vet ja. Men glöm inte att kolla historik och "sörvis-boken".., haha | |
| Att skriva "stora m-paketet" när det inte ens är har shadow-line känns lustigt. | |
| Shadowline behöver det inte vara på import Bilar med m-paket | |
| då lärde jag mig något nytt | |
| Då är det alltså original m5-fälgar på bilden..? Hrm... inte sett dem förut men kanske ngn modell som ingår i "Stora M-paketet"...:) | |
| Sommar 19" på bilden | |
|
Bilhandlare som vanligt har dålig koll på vad han säljer!!!!!!! |
|
|
325-TDS; "Shadowline behöver det inte vara på import Bilar med m-paket " Det är INKORREKT. Annonserade bilen har eftermonterade stötfångare och inget annat = den har INTE M Sportpaket. Jag hade kikat på en annan bil. Den känns som motsatsen till vad jag skulle köpa. Mvh Stephan |
|
|
En 530d Touring med M Sportpaket från slutet av 2004 har följande i paketet; Paket: M Sportpaket inkl. Stoff-/Leder-Polster Flashlight/Walknappa anthrazit, Interieurleisten Alu CubePure, Sportliche Fahrwerksabstimmung, M Aerodynamikpaket, Leichtmetallräder Doppelspeiche 135 M8Jx18 mit 245/40 R18 mit Notlaufeigenschaften, Dachhimmel anthrazit, Sportsitze für Fahrer und Beifahrer,M Lederlenkrad (nicht in Verbindung mit SMG), Einstiegsleisten mit M Emblem,M Fußstütze, Shadow-Line(6-Zylinder), Shadow-Line hochglänzend (545i). Personligen ser det förj**vligt ut att enbart montera stötfångarna och "glömma" det övriga i paketet. Stephan |
|
|
Jag kanske är känslig men jag blir alltid tveksam när orginalfälgarna är bytta mot extrem lågprofil och i vissa fall inte ens BMW-fälgar. Jag får känslan av att ägaren är lite "för" bilintresserad och att bilen kan ha körts hårt. Den här annonsen känns inte seriös alls så jag hade tittat efter en annan bil. |
|
| Okej, jag ska åka och kolla på den i veckan iaf, 160 skulle jag få den för, det lär den juh vara värd, med den utr och milen. Svårt och hitta nån fin med m-paket för dom pengarna. | |
|
Jag köper heller en bil som gått "lite hårdare" av en bilintresserad än att köpa en "gubbkörd bil som någon ointresserad har haft att ta sig från A till Ö. Sen kanske inte det är bra att köpa av någon som har behov av pengar. Har man inte råd att äga den har man säkert inte haft råd att serva den. Fälgen på just denna bil tycker jag ser rätt B-igt ut, men man har ju olika smak. Tror de som designar fälgar till en viss modell tänker en hel del på hur det ska passa ihop med resten av bilen. Därför är det svårt att hitta fälgar av andra märken som passar lika bra. Finns iofs undantag och det är just de fälgarna men sedan ser att många köper. Om jag ska vara lite fördomsfull så sitter det säkert billiga Kina-däck på den med. /Rikard |
|
|
Gör vad du känner är rätt för dig. 160´kr låter inte högt men allt har en baksida för det mesta. Är ju bra att kolla upp alla bilar ordentligt i allmänhet och denna i synnerhet innan köp. Som sagt, känslan man får av annonsen är ju inte riktigt hundra. En annons/bil jag får riktigt bra känsla av är denna: Länk Men här är ju priset ett annat också...:) Lycka till med bilköpet... |
|
| Hör om ägaren kan tänka sig att utföra ett M-test på bilen. Då får du reda på bilens skick och eventuella brister som finns. | |
| Har du ett regnr. kan du ju kolla med förra ägaren om det har varit några problem? | |
|
Sänkningen ser ju riktigt "740 raggar ut". HEMSK!!! och förstörd. Sliter oerhört mycket på en bil när man sänker så mycket som denna. Och ser ju bara "fjortis" löjligt ut. Säkert kapade fjädrar. |
|
|
Och en import diesel 05:a som bara gått 12.000 mil...HAHAHA...Glöm det! Kolla den NOGA! Import bilar som är diesel får man akta sig för. För dom kan ha rullat LÅNGT! Har stött på många som är skruvade tyvärr! Tvivlar på att denna stämmer! |
|
| BHH580 Tillverkad 200406-då torde det ju vara en -04:a | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.