|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Som rubriken lyder undrar jag om/hur stor skillnad för förarens utrymme för benen det är mellan de två bilarna? Skall köpa min första BMW men vet inte vilken utav dessa som passar. Är 195cm lång mest ben =) har bara suttit i en 525:a det gick fint. Jätte tacksam för svar /Christofer | |
| Du ska nog kolla 325 först, jag är knappt 190 och känner att det är precis på gränsen | |
|
Är 197 cm och sitter utmärkt i en 325. Det är däremot trist för den som skall sitta bakom mig; speciellt i en 3-serie... ---- BMW CS #6212 |
|
|
Ok, två helt skilda svar. Får åka o prov sitta en helt enkelt. Kanske skulle påpekat att det är en -94:a jag tittar på. Tack för svaren |
|
|
Aha... jag tänkte mer E46/E9x-serie... ---- BMW CS #6212 |
|
| Ja jag antog det men det blir nog en 525 idag om den är i bra skick tack för svaren. | |
|
... blev det nått...? ---- BMW CS #6212 |
|
|
Ja!!! En BMW 525i -91 med 20,000mil på mätaren skit fin invändigt och i motorrum. Låter även bra i motor o låda verkar bara va nån bussning eller stag som bör bytas bak, skall kanske in imorgon med den till en firma som håller på med BMW. Kommer nog höra av mig mer här om det dyker upp fel eller frågor. Tack för svaren Mvh en glad ny BMW ägare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.