|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
|
More: Köpte E36 sedan, E46 sedan, E46 coupé, E90 sedan direkt när dessa kom och det kan ju avslöja att det gör jag inte en gång till. Målsättningen är att vänta 3 -6 månader efter lanseringen innan jag slår till för att slippa dom värsta felen. |
|
| Jag skulle vilja säga 1 år senare hellre. | |
|
Grodon: Säkert vettigt men så länge står jag inte ut med att vänta på bilen med tanke på hur mycket bättre den lär vara än min. Den E90 330 jag köpte beg var producerad i juni 2005, den hade inte varit inne på en endaste garantiåtgärd, har det som riktmärke att dom fått ordning på grejerna på ett halvår. |
|
| Jag köpte en E46 98 och först 2000 hade de förstärkt länkarmarna och tagit itu med problemet med spruckna bakvagnsfästen som jag fick på min E46:a. Som tur fick jag det på garantin då. | |
|
Man får ju fri lånebil under tiden så det kostar ju inte mer än ett dåligt humör. Min bil fyller 3 år i mars med allt vad det innebär med dyrare försäkring och ingen mer fri service. sånt spelar in när jag byter bil. |
|
|
tycker ni överdriver lite med tanken på barnsjukdomar. Är inne på min tredje F10/F11 och har inte haft ett endaste fel på någon av bilarna, inte ens på den första F10 an 530d. /Anders |
|
|
Av mig kan du få en lång lista med fel som jag drabbats av genom åren. Men visst hoppas och tror jag också att man kan få en felfri bil om man köper en bil i början av dess livscykel. |
|
|
Den visas tydligen upp på facebook den 14/10... Ska bli intressant att testa X28 motorn. Om 335 fortfarande bara får 306 hk så kanske 245 hk kan vara ett intressant alternativ. |
|
|
ja det verkar så, fredag premiärvisning Länk /Anders |
|
|
Direktlänken till premiärvisningen. ;o) Länk |
|
|
Bilder på interiören som tydligen läckt ut. Länk -bmw-f30-3-series-spy-shots-impressions-info-95.h tml |
|
| Fick ta del av utrustningslistorna till F30 idag. Samma pkt som till F20 plus luxury line. Sportautomat går att best. Fanns några snygga fälgalt o några hiskeligt fula. Samma lacker som till F20. | |
|
Clubsport har du även tillgång till vilka motoralternativ som kommer ut först? /Anders |
|
| clubsport: var fick du denna information ifrån?? | |
| 318d, 320d, 335d o 328i | |
| bmw_jerry. Hos min säljare | |
| 9 mm smalare än E90? tillåt mig tvivla på siffrorna! | |
| 1811 mm jämfört med dagens 1817 innebär väl bara 6 mm smalare enligt bilderna? | |
| Likt fb hur kan bilen bli smalare? | |
|
Freude am Fahren: Jag jämförde kupéutrymmet då är den nya 9 mm smalare än E90. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.