|
|
|
|---|---|
|
Jag såg den här bilden Länk och blev helt såld på dessa. Brutala, snygga, clean stil. Jag är mycket tacksam om någon har tips på dessa i helst 20" "Riktiga män kör diesel" | |
|
Det är väl en 6-seriefälg om jag inte är fel ute..? MVH Christofer |
|
Djuro |
Bmw stjärneker 128.....hittade ett par på blocket, dock 19 tummare. Länk |
|
Style 128 Länk . Verkar inte suttit på 6-serien, dock 5,7 och X3. De på bilden är nog 21" från 7-serien... MVH Christofer |
|
|
Djuro: Du var lite snabbare... =) MVH Christofer |
|
|
Tack gubbar, jag vet vad dem heter, jag undrar vart man får tag i dessa 20" :) Har också hittat dem på Blocket för 10.000 men jag vill ha 20" Nån som vet? Har hittat i Tyskland för 1.700€ men kanske nån som har bättre pris på dem "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Det gäller att finkamma Google och eBay, men det vet du ju... Hittar du inget där så finns det förmodligen inte... Har du sett dessa 20" M-Sportreplika till bra pris Länk ? MVH Christofer |
|
|
Jag är också lite inne på antingen dem eller på dessa Länk eller dessa Länk fast i 19" Va säger du Chrille...vi har oftast samma smak vet ja' :) "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Jag tycker "orignal-look" oftast är snyggast och för att sticka ut lite hade jag nog valt 20" till en E61. =) Bägge du länkar till ser bra ut... MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.