|
|
|
|---|---|
|
Hej är det någon som vet hur man bär sig åt för att sätta i en annan cd i en E34 det sitter ett orginal slutsteg i den men jag får inget ljud i högtalarna går det inte att använda någon annan cd än orginal Dennis | |
|
Jag har bytt ut allt i min bil. Bara att byta och dra nya kablar på vanligt vis, jag använder inte något av det som var förmonterat av BMW. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Jodå det går att använda andra CD än orginal. Kolla bara så att du har använt dig av lågnivåkablagen från slutsteget i bilen. Om du ska sätta in ett annat slutsteg måste du ha delningsfilter till alla högtalare (för det sitter i orginalslutsteget annars). Kolla vidare att du har ström till alla enheter. Sen ska det bara vara att tuta och köra! Lycka till, Danne H U M A N R A G E |
|
| ok ska testa!! Du dandelue har du haft en vit kombi med tonade rutor och texten H U M A N R A G E i framrutan?? | |
|
HJÄLP!!!! får inget att funka är det nån som vet vilka kablar som går till orginal slutsteg??? |
|
|
Jodå Dennis! Det är då jag! Har du flyttat firman eller? H U M A N R A G E |
|
|
Tjenare !! efter en motorcyckel olycka fick jag lägga ner firman:-( ryggskada inget kul så nu jobbar jag som pc tekniker Du fan villka feta utblås du har måste ju få höra sången av dom nån dag??? |
|
|
Krya på dig! Jo de låter rätt maffigt faktiskt! Får träffas nån dag då. Var i knivsta och kollde på r... , var du där eller? H U M A N R A G E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.