AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
394

byta cd i E34

De
60
Dennis1

525-90
318i-86
Hej är det någon som vet hur man bär sig åt för att sätta i en annan cd i en E34 det sitter ett orginal slutsteg i den men jag får inget ljud i högtalarna
går det inte att använda någon annan cd än orginal

Dennis
Jag har bytt ut allt i min bil.
Bara att byta och dra nya kablar på vanligt vis, jag använder inte något av det som var förmonterat av BMW.

Mvh.
Micke Olsson
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Jodå det går att använda andra CD än orginal. Kolla bara så att du har använt dig av lågnivåkablagen från slutsteget i bilen. Om du ska sätta in ett annat slutsteg måste du ha delningsfilter till alla högtalare (för det sitter i orginalslutsteget annars). Kolla vidare att du har ström till alla enheter. Sen ska det bara vara att tuta och köra!
Lycka till,
Danne

H U M A N R A G E
De
60
Dennis1

525-90
318i-86
ok ska testa!! Du dandelue har du haft en vit kombi med tonade rutor och texten H U M A N R A G E i framrutan??
De
60
Dennis1

525-90
318i-86
HJÄLP!!!! får inget att funka är det nån som vet vilka kablar som går till orginal slutsteg???
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Jodå Dennis! Det är då jag! Har du flyttat firman eller?

H U M A N R A G E
De
60
Dennis1

525-90
318i-86
Tjenare !! efter en motorcyckel olycka fick jag lägga ner firman:-( ryggskada inget kul så nu jobbar jag som pc tekniker
Du fan villka feta utblås du har måste ju få höra sången av dom nån dag???
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Krya på dig! Jo de låter rätt maffigt faktiskt! Får träffas nån dag då. Var i knivsta och kollde på r... , var du där eller?

H U M A N R A G E
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.