|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, fick hem skinn inredningen för en stund sen, Stolar,dörrsidor,soffan, dörrsidorbak osv. :) Har ett problem bara är att hur får man bort soffan där bak, har lyckats med att få bort sitt dynan men får inte bort ryggstöden ser ut som att dom sitter med skruv eller något? Har provat och fälla ner ryggstöden och dra åt sidan osv och letat efter skruvar men hittar ingenting. Behöver verkligen hjälp med detta. Behöver också hjälp med att ta bort stolarna fram, hur sitter dem ? 4 skruvar kanske m8? Tack på förhand | |
|
Har du fällbart säte så sitter sätena med en sprint mitt emellan ryggdynorna nere vid sittdynan. Man lyfter loss plasten som sticker upp är och sen petar man upp metallblecket som låser sätena och så plockar man ur dem. Hehe, ganska luddig beskrivning men jag hoppas du förstod. :) ///BMW - Was sonst! |
|
|
Stolarna fram sitter skruvade i skenorna i framkant och bakkant. Vill minnas att det är enklast att lossa de bakre först för du lär skjuta solen i främre läget för att lossa de bakre skruvarna och skjuta tillbaka stolen för att lossa muttrarna fram. Storlek 16 på hylsan har jag för mig att det är. ///BMW - Was sonst! |
|
|
*stolen ///BMW - Was sonst! |
|
| tack så mkt johanE hade inte gått utan din guide hehe :) allting gick bra och smidigt! tack så mkt :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.