|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jxp! Jag håller på att jaga en lmm, vet inte vad det kan vara om det inte är lmm, testa senast idag att koppla in min lmm och då börja den direkt att gå dårligt utan den går den hur fint som helst.. | |
| Det finns troligen billiga LMM på ebay, hittade för 60 dollar till E34. Från Kina. Med Kinakvalitet, dvs okänd kvalitet. | |
| Jagar också en LMM som man kan testa. Bilen har tydligen väldigt felaktiga avgasvärden (höga). Tyder det på LMM:n? eller ska man testa nåe annat. Jag har inte bilen hemma utan den står på en kompis verkstad. Orkar inte med skiten längre. Han får leta rätt på felet och åtgärda det. | |
| Hör av dig om han hittar felet, har inte kollat mina värden dom är väl höga som bara den. Har du provat att koppla ur din lmm?. | |
| Har testat en LMM från en kompis bil med samma nummer. Fortfarande samma problem. Nu satsar vi på en av dom bakre lambdasonderna som inte jobbar riktigt som den ska, den kommer på måndag så sedan kanske det fungerar. | |
|
Ny bakre lambda på banken som larmar och problemet var väck. Nu går det inte att ta livet av sig med den längre, men vad gör det när den blev världens bästa bil igen. Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! |
|
| Jag hade samma problem. Hade två fel när verkstaden kopplade upp den mot datorn, 1 blandning för mager, 2 blandning mager. Testade att byta bränslefiltret men lampan fortsatte lysa. Sen bytade dem vevhusventilationsombyggnadssats samt 2 st insugningspackningar och bytte luftinsugningsslang. Efter det har lampan aldrig lyst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.