|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag själv har nyligen blivit ägare till en M Coupe det skulle vara kul och veta vilka fler som äger en Z3 M Coupe eller Z3 Coupe. Mvh // Doggeli (Oo=oO) | |
|
Tjena Jag har en M-Coupe, en svart 98'a sänkt med 18 tumms fälgar..... Grattis till ditt köp!! Micke Stockholm |
|
|
svart z3 2.8 coupe här. instämmer med föregående post, grattis till bilen :-) mvh Anders BMWCS #4727 |
|
Macke W |
Har oxå en Coupé, roligare bil att köra går knappt att hitta. Grattis till köpet! / Macke |
|
Är vi inte fler? (Oo=oO) |
|
Steffe |
visst är vi väl det.... BMWCS #1921 BMW Sport Club PCS Racing #7517 |
| Har en själv -98 | |
|
Hej Doggli! Hör av dig när Du är tillbaks i London så planerar vi att åka och träffa våra engelska Z3 M Coupe kollegor... vore skit kul! Herman -99 Z3 M Coupe Estorilblå |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Såg en blå Z3M utanför Mariebergs köpcentrum(Örebro) igår satt visst en bmwpower skylt på den.???? Vem kan det vara. Någon här?? MVH Hasso |
|
Jag har en estorilblå M Coupe som rullar i Malmö. Tittade precis på en länk här i forumet som visar en M Coupe med M3 E46 fäljar och en med M5 fäljar. Läckert!! Nicke |
|
|
Å här har vi ytterligare en nybliven M-Coupé ägare!! (igår =)) Cosmosvartmetallic med svart nappa......I LOVE IT!!.... Ett enda STORT problem....jag kan inte ta in den i sängen inatt!! |
|
|
Hello Herman! Back in London efter låååång körning… har fortfarande träsmak :) Men jag ska inte klaga det var en kul resa. Det finns 2 olika träffar som ligger i närheten av London som man kan åka på: ”South East” Lördag 10/8 Pub meet –The Royal Oak Pub, Chartdown, 7.30 pm. ”Central” Tisdag 13/8 Midlands meander – meet at Damon Hill Dealership at 7.30pm. Själv vet jag inte om jag kan på lördag, tisdags träffen vill jag åka på om det är fint väder. Svara här i forumet eller droppa ett mail vad som passar dig. // Doggeli |
|
|
Tja! Visst är det en roligt bil att köra. Jag gick i samma tankar tidigare men valde att skita i chippningen p.g.a. om det rasar så kostar det flis... (Oo=oO) |
|
|
en silver Z3 Coupe i Solna här! Har nyss bytt till kromad grill. Brukar se en svart Coupe på St Eriksgatan nära där jag brukar fika. Någon i detta forum? Tomas |
|
|
Det kan vara min bil du har sett, den har stått mycket runt St Eriksgatan i sommar. Jag brukar stöta på en annan som också kör svart M Coupe i området när man leter parkering, så det kan lika gärna vara hans bil. (Oo=oO) |
|
|
Men då har jag sett er båda stå efter varandra vid rödljus odengatan/st:eriksgatan förra veckan eller veckan dessförinnan...undrade om det var tvillingar som köpt bil tillsammans, haha. Såg att din email adress säger kanal5. Du har inte jobbat i Hounslow någonting? Tomas |
|
|
Hej Tomas! Jag jobbar i Hounslow, hade bilen hemma i sommar men nu är den i England. //Doggeli Länk (Oo=oO) |
|
|
Doggeli: jobbade i Hounslow i ett år Juli 2000- maj 2001. Bara runt hörnet från Kanal 5 i Central House på Lampton Road. Hade då en svenskreggat oxfordgrön 523iA . Du kanske såg den nån gång? Tomas |
|
|
Tomas: tyvärr så missade jag det. Vad gjorde du här? Länk (Oo=oO) |
|
|
Doggeli: Jobbade på IATA (vilket jag gör förtfarande fast nu i Stockholm.) Bodde i Kew och där jag fick min 523:a stulen... Man kunde tänka sig att den kan bli stulen i Hounslow...men Kew verkade så tryggt... Nu blev det i alla fall Z3C för försäkringspenarna. Är din Z3C höger eller vänster -styrd? Svensk eller UK reggad? Tomas |
|
|
tomas: Blev den stulen i Kew.... skulle inte bli förvånad om den försvann i gnagsta Hounslow :) Helt rätt att köpa en Z3 Coupe för pengarna, min bil är köpt i Sverige. Länk (Oo=oO) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.