|
|
|
|---|---|
|
Vill bara säga vilken support jag har fått från v-tech, beställde trim i torsdags 16/12 och nästa dag på fredagen fick jag det, och när klockan var 16 så skickade jag upp min original fil och väntade på att få trim filen och dom stängde vid 18. Och när klockan blev 19 undrade jag varför jag inte fick min fil så jag testade att ringa som ren chansning även om det va stängt och en fredags kväll, och det var en som svarade och han tyckte det va konstigt att jag inte hade fått min fil, men han skulle fixa det. Det tog inte så långtid så fick jag min fil. Är grymt nöjd supporten från V-tech och hur snabba dom har varit. Fick även 30% rabatt :) Lite svårt att testa effekten nu när det ligger snö på vägarna men skillnad gjorde det har jag känt :) | |
|
Då får man gratulera till att du fått den service du borde kunna förvänta dig... =) MVH Christofer |
|
|
Det är inte alla som tar med sig jobb telefonen hem som han hade gjort :) Mvh Peter |
|
|
Nej det är sällsynt med bra service i Sverige. De flesta verkar enligt filosofin: -Ta mer betalt och sälj mindre men tjäna lika mycket, fast mot mindre ansträngning. Därför handlar jag mycket från utlandet... Nu rör inte detta om ett vanligt företag i den bemärkelsen. Vill man överleva genom att "förmedla programvaror" så duger det sannolikt inte att bara ha öppet Mån-Fre 8-16... MVH Christofer |
|
|
Antar att du ringt till Jonatan för den killen är outstanding när det gäller sitt jobb. Killen fixade min bil på en söndag! Jag behövde hans hjälp med fil och ringde i lördags förra veckan, sen fixade han filen på söndagen. Jag har allt gott att säga om honom. HAN tar verkligen med sig jobbet hem kan jag lova er. Glad att du är nöjd med servicen för jag kan bara säga att när du väl får testa filen så kommer du vara dubbelt så nöjd än vad du är nu utav servicen ;)) Har själv redan en mapp som väntar på min 535d :) "Riktiga män kör diesel" |
|
| Kul att höra att många är nöjda med dom | |
carl530 |
"förmedla programvaror" Skulle bara vilja flika in att det finns många i Sverige som gör just detta, rent skit med noll i support,. V-tech gör mer än så, dom kan skräddarsy programvara efter ens behov. Jag har själv en 530d med special program som Jonatan gjort, han justerade vridmomentskurvan efter mina önskemål :) ! samt tog bort Partikelfiltret ur programmet. Dom har dessutom Rullande Landsvägar som dom själva tillverkar och använder när dom utvecklar programmen, samt dom har BMW Diagnos. I min RTS har jag 3 program, original, "Race" och ett ECO / Vinterprogram. |
|
carl530: "Skulle bara vilja flika in att det finns många i Sverige som gör just detta, rent skit med noll i support" Ja visst är det så, men det är inte många som tar så bra betalt... MVH Christofer |
|
|
Crille...det går ALLTID att förhandla, tro mig och då blir det inga 8900 ;) Kolla BSR...dem har KAMPANJ till BMW för 9900:- ....kampanj...undrar då var ordinariepris e :) "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Bayer: Eller också väljer man ex. Superchips som är större än BSR och V-tech tillsamman och betalar drygt 5000:-... ;-) MVH Christofer |
|
| Med rts och frakt så kostade mitt 5500kr från v-tech och då får man svensk support och det är värt ganska mycket :) | |
|
Vad jag kan se kostar det 8900:- + ev. frakt till de flesta nyare bilarna... MVH Christofer |
|
| Jo men det finns en här på autopower som har pratat med dom på v-tech så det blir en grupp rabatt, så jag fick 30% | |
|
Det blir 6230:- + frakt. Just nu mitt i vintern är det ju inte högaktuellt med uppdatering, fram i vår får vi väl se hur det blir med rabatter... MVH Christofer |
|
| Aa det är ingen större mening att trimma nu i vintern men när jag fick det priset så tog jag det :) | |
|
Alla ära Superchips för det förmånliga priset, men jag föredrar Vtech då jag får blixtsnabb hjälp av dem och som även är här i Sverige. Sen så blir det aldrig några 8900:- för mig ;) "Riktiga män kör diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.