|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om du bara kör 1000 mil per år och bilen är i gott skick skulle jag ha valt den sista du länkar till. **BMW-ägare i 30 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Tack Mats! Ja, det lutar nog mer åt det hållet. Bor i sthlms innerstad, behöver egentligen inte bil enligt alla som är född i storstan. Men eftersom jag är norrlänning och har vant mig vid friheten bil ger så tycker jag annorlunda :-) Ekonomiskt känns det sista alternativet helt klart vettigast. Att man inte blev intresserad av frimärken istället för bilar och bågar... |
|
Villurski |
Den svarta är helt klart ännu mer prisvärd, mycket bil för pengarna! Tror inte du blir av med mycket i värdeminskning på den efter ett par år, plus att den var riktigt trevligt utrustad. Håller med Grodan om milen, min E91 hade gått 8' mil när jag bytte och den kändes som ny. |
Djuro |
Säljer min Bmw 325xi - 07 för 183000:- då jag går in i det nya året som arbetslös =( vet inte hur intressant det är för dig med xdrive.... |
| Jag hade lätt klippt den bilen Villurski länkar till... | |
|
Djuro: Har du någon invändig bild du kan maila mig? (jensragwall@hotmail.com) Vad heter bilens kulör? metallic? Mvh Jens |
|
| Är bilen sv-såld? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.