|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Jag skulle vilja ha förslag på en bra verkstad häruppe i norrland förutom Englunds(aukt BMW i Luleå) som gör ett bra jobb och har humana priser. Mvh Mattias. | |
|
Vars i norrland bor du? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Jag bor i Luleå Men jag kan gärna åka till piteå, boden mm ifall det finns en verkstad som kan serva bilen på ett bra sätt till bra pris. |
|
|
Jag bor också i Lule och skulle också vilja veta om nån kunnig verkstad. Lunkan |
|
|
har hört om en verskstad som ska vara mkt bra..kan höra mej lite för och återkomma...den är i piteå dvs. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
ja säjer bara en sak.....bil å maskin reparatören i Piteå...den e ingen aukt verksta...men dom har hand om all bmw här istan, ge dom en chans. Ja ska själv in me min dit, ja var där me min förra året =) Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
|
Japp dom är det... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
0911-13575 är nummret till dom... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Jag ska slå dem en pling. Tack för svaren Mvh Mattis |
|
|
Hej, I Boden har vi Uddins som enligt utsago ska vara bra, dock har jag själv inga goda erfarenheter av dom, dock rörde dessa erfarenheter inte en BMW. Annars finns det ju Dieselservice ute på industriområdet i Luleå som är bra att göra med. Mvh David |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns en "auktoriserad" verkstad i Sollefteå,rekomenderas inte framförallt om du har en 530.Har under våren haft kontakt med en förtvivlad 530-ägare som jag hjälp med teknisk rådgivning.bla. När en tredje verkstad till slut löste problemet som den första orsakat , var lamdasondernas givarkablar jordade samt höger och vänster korskopplade. minst 2 lamdasonder böts i onödan.Och hur kattarna mår står väl skrivet i stjärnorna fnv. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.