|
|
|
|---|---|
|
vill bara medela att den dakargula m3:an i kalmar på blocket är fuskad me. jag har ägt bilen och sålde den 07 och då stog mätaren på 17300 mil och nu står det i annonsen att den gått 15000 mil. jag kollar alltid här när jag kollar efter én m3 som jag gör och fått mycket bra och veta... så nu ska jag vara ärlig och åter gälda dom tjänsterna. ha det fint gott folk och god jul | |
Ekin |
schysst, god jul! |
| Som vanligt inga bevis.... | |
| Klart han har bevis, han har ägt bilen...!? | |
| Det går ju att kolla regnr. på transportstyrelsen och där se miltal vid senaste besiktning. Nu står det ju iofs 15400mil samt fullständig historik i denna annonsen så något slags blåsning är det ju men det behöver inte vara säljaren som fifflat med mätaren. Kan ju även hända att säljaren knappat in fel miltal i annonsen, selektiv dyslexi kanske? Man ska ju inte förutsätta att allt som står i blocketannonser stämmer. Annars kan man ju höra med säljaren om han har någon förklaring på det hela alt kontakta tidigare ägare. För övrigt är Dakargul rackarns snyggt på M3. | |
| har bevis på köpekontrakt från bilfirma där de står mät ställnings på 16 nånting mil och säljar kvitto på 17 300 tror ja de va som jag sålde den 07 och e de full historik så blir jag jävligt konfundersam . Ha de gott allihop o god jul. Jappz dakar gul m3:à letar jag efter igen. Älskar den färgen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.