AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.096

kommer denna nånsin bli såld?

Länk känns som om denna bil varit till salu i flera år nu utan att bli såld.. är priset eller färgen problemet?
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
jisses vilken gräslig kombination av färg, klädsel och interörlister.
Var för sig kan de säkert vara hur snygga som helst.
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
har för mig att den förre ägaren var Stevie Wonder .....
Visa användare
22
Kina
BMW 528iA Touring -99
Audi A4 Avant 1.8t -04
Som HFR sa antagligen.

Inte ofta man hör om en bil som är "Regelbundet servad på Svensk Bilprovning varje år!"
jag gillar faktist kombinationen.. riktigt speciell hehe men hade dock moddat den lite
el
675
elmgren
M3 E36 -97
540iA E39 -98
535d E61 -10
Har SBP börjat serva bilar nu med, eller tror hon att besiktningen är lika med service? :)
RV
141
RVR_II
E12 518 mintgrün -1975-
E36 328Ci bostongrün -1997-
F11 530dT Carbon Schwarz -2013-
Undrar om personen som beställde bilen blundade och pekade när färg/interiör skulle väljas. Kanske var ett sätt att hantera beslutsångest som inte slog väl ut.
Det troliga är väl att den som beställde bilen som ny är riktigt färgblind så att det såg ut som en bra kombination för denne. Bilen lär nog bli såld bara det dyker upp en köpare med dålig smak och som gärna betalar för att visa det.
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Ptja den med carbon-interiörlister, ett m-sportpaket och en sänkningssats så visst. Varför inte?!
Verdi
En annan Blocket-klassiker.

Länk

Man tänker ju att det måste vara nåt stort fel på den... (förutom den uppenbara avsaknaden av ACC)
ar
457
argungu
118i -20
Ett praktexempel på fenomenet Individual = Färgblind!

På första bilden ser den ut som alpinvit. OK färg tänkte jag, synd bara på det bruna lädret som skär sig mot björkpanelerna... Sen inser man vidden av det hela: den är BABYBLÅ.

Lycka till med försäljningen. :-)

/Erik
ser nu på bilerna att caben inte har den stora kliman utan.. det är fula vred istället
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Den ljusblåa 330:in har jag sett vid ett antal tillfällen och den är INTE snygg. Som Nikeman skriver så kanske den skulle bli lite bättre med andra lister, ett m-paket, bottade coilovers och tyskstukade hjul.... Men det kan å andra sidan få ordning på de flesta E46:or =)

Mvh Henrik
ja
406
janih
E 220 D Sedan (W213) -16
Haha, har lovat mig själv tidigare att inte posta svar med några öl i kroppen. Men kan inte låta bli, den babyblåa caben måste vara något av den värsta färgkombon jag sett någonsin...
ha
395
haknil
330 Xi 02
Den passar ju bra i dockskåpet med Kent och dom andra

Om jag haft 100 miljoner så hade jag också beställt en likadan bil till min bästa kompis. Som ett skämt alltså!
16.558
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Bilen ser genuint ut som en hink med skit. Allt skär sig. Tidigare har bilen också varit galet högt prissatt. Nu är den väl ok men inte mer. Bilen behöver ju nya lister och ny inredning för att gå ihop med lackeringen.

-------
//Lövet
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Rätt pris, nya inredningslister som man byter hyggligt enkelt och klä bilen i en snygg folie? Jag hade kunnat tänka mig den i alla fall, det är trots allt en härlig vagn under... det där. :)

//Bjersér

BMW - over 200 (s)miles/hour
Har sett en liknande eller så är det den bilen som TS länkade till.
Har sett den de 2 senaste sommrarna på Gotland och jag kan väl summera mitt intryck av detta som........GRÄSLIGT.....;)

Men smaken är som baken så........?
Visa användare
230
Sigvardsson
330Ci M-sport II Individual
Jag saknar ord...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.