|
|
|
|---|---|
| Länk känns som om denna bil varit till salu i flera år nu utan att bli såld.. är priset eller färgen problemet? | |
|
jisses vilken gräslig kombination av färg, klädsel och interörlister. Var för sig kan de säkert vara hur snygga som helst. |
|
| har för mig att den förre ägaren var Stevie Wonder ..... | |
|
Som HFR sa antagligen. Inte ofta man hör om en bil som är "Regelbundet servad på Svensk Bilprovning varje år!" |
|
| jag gillar faktist kombinationen.. riktigt speciell hehe men hade dock moddat den lite | |
| Har SBP börjat serva bilar nu med, eller tror hon att besiktningen är lika med service? :) | |
| Undrar om personen som beställde bilen blundade och pekade när färg/interiör skulle väljas. Kanske var ett sätt att hantera beslutsångest som inte slog väl ut. | |
| Det troliga är väl att den som beställde bilen som ny är riktigt färgblind så att det såg ut som en bra kombination för denne. Bilen lär nog bli såld bara det dyker upp en köpare med dålig smak och som gärna betalar för att visa det. | |
| Ptja den med carbon-interiörlister, ett m-sportpaket och en sänkningssats så visst. Varför inte?! | |
Verdi |
En annan Blocket-klassiker. Länk Man tänker ju att det måste vara nåt stort fel på den... (förutom den uppenbara avsaknaden av ACC) |
|
Ett praktexempel på fenomenet Individual = Färgblind! På första bilden ser den ut som alpinvit. OK färg tänkte jag, synd bara på det bruna lädret som skär sig mot björkpanelerna... Sen inser man vidden av det hela: den är BABYBLÅ. Lycka till med försäljningen. :-) /Erik |
|
| ser nu på bilerna att caben inte har den stora kliman utan.. det är fula vred istället | |
|
Den ljusblåa 330:in har jag sett vid ett antal tillfällen och den är INTE snygg. Som Nikeman skriver så kanske den skulle bli lite bättre med andra lister, ett m-paket, bottade coilovers och tyskstukade hjul.... Men det kan å andra sidan få ordning på de flesta E46:or =) Mvh Henrik |
|
| Haha, har lovat mig själv tidigare att inte posta svar med några öl i kroppen. Men kan inte låta bli, den babyblåa caben måste vara något av den värsta färgkombon jag sett någonsin... | |
|
Den passar ju bra i dockskåpet med Kent och dom andra |
|
| Om jag haft 100 miljoner så hade jag också beställt en likadan bil till min bästa kompis. Som ett skämt alltså! | |
|
Bilen ser genuint ut som en hink med skit. Allt skär sig. Tidigare har bilen också varit galet högt prissatt. Nu är den väl ok men inte mer. Bilen behöver ju nya lister och ny inredning för att gå ihop med lackeringen. ------- //Lövet |
|
|
Rätt pris, nya inredningslister som man byter hyggligt enkelt och klä bilen i en snygg folie? Jag hade kunnat tänka mig den i alla fall, det är trots allt en härlig vagn under... det där. :) //Bjersér BMW - over 200 (s)miles/hour |
|
|
Har sett en liknande eller så är det den bilen som TS länkade till. Har sett den de 2 senaste sommrarna på Gotland och jag kan väl summera mitt intryck av detta som........GRÄSLIGT.....;) Men smaken är som baken så........? |
|
| Jag saknar ord... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.