|
|
|
|---|---|
|
Jag letar som bekant efter en E61 till familjen och ligger på aningens tajt budget. Blev erbjuden följande bil för 145 000:- och undrar om den är värd det, samt vad jag bör kolla upp och tänka på med tanke på att bilen är en import. Bilen är i gott skick och väl omhändertagen samt servad efter boken. Färg: Mörkgrå metallic Mil: 9750 Utrustning: PDC fram och bak Panoramaglastak Stora skärmen med navigator Röststyrd telefon CD-växlare Punkteringsvarnare Regnsensor Automatisk nivåreglering Farthållare Nya vinterdäck på aluminiumfälg 17tum Slitna sommardäck på aluminiumfälg 17tum Tygstolar Serviceinfo i nyckeln (någon som vet vad detta betyder?) Bilen är uttagen 2004-09 i tyskland och importerad 2006-08 samt har haft 3 ägare i Sverige. Jag har svårt att värdera bilen själv eftersom det är en import. Tycker ni att bilen (årtal/utrustning/miltal) är värd 145 000:- ? | |
|
Det bästa är väl att kolla andra liknande bilar och jämföra priset. Jag köpte min e60 i somras för 177000:- En svensksåld 07:a med 1 ägare, 14000 milLänk BMW CS #5206 |
|
|
"Serviceinfo i nycklen" har väl att göra med att information om service och ex. vis felmeddelanden kan ses enbart med hjälp av nyckeln på Bmw-verkstaden. Jag skule nog säga att bilen är värd vad som begärs förutsatt att den är i gott skick och har tydlig historik. christer silvén: Snygga "plast-tillbehör" på din kärra... |
|
| Dock stort minus för tygstolarna... usch | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.