|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Kan nån vänlig skäl som äger en Carsoft som bor i Stockholm/Järfälla trakterna hjälpa mig att läsa av fel koderna på min bil?Givetvis så betalar jag Bensin kostnaderna eller för felsökningen en human summa mvh | |
| Var bor du? Jag har cs 6.5 sp1. Själv bor jag i Jakan. | |
|
riku: Du vet ju var han bor;) Ni bor ju typ några minuter från varandra om jag minns rätt.. Jag hade också kunna hjälp till om det inte vore för att min dator dött, suck! Vila i frid dator skrälle:D |
|
|
Just det Viksjö vade ju, Catch me hur jobbar du? Själv arb.lös just nu. |
|
| Hej tack snälla!Jag jobbar 06:00-18:00 Bor i viksjö som sagt | |
| Har du garage annars kan vi ta vårt. | |
| Jo då har bilen i garaget hemma..När kan du? | |
|
Vilken kväll som helst men lördagen är jag upptagen. Söndag går bra hela dan, det är ju bra om du kan sätta den på laddning ett par timmar innan så det inte strular p.g.a. det |
|
|
Du menar bilen på laddning eller?Batteriet är nytt så det ska inte va nån problem Kan du imorgon kväll? typ kl20:00 annars funkar det på söndag oxå..Jag jobbar 7 dagar ledig 7 dagar så kan bara kvällar efter 19:00 fram tills Tisdag nästa vecka |
|
| wannabedivers tack så mycket ändå, tanken var fin.. | |
| Catch me du har powerpost | |
| Tackar läste det precis.. | |
|
Annars kan jag tipsa om kjell&com felkodsläsare, köpte den idag och den var riktigt enkelt att använda! Länk Är inte speciellt dyrt heller! Alpina B8 Länk |
|
| Coolt är den bra då?jag menar kan man lita på att den visar korrekt?har aldrig använd Felkodsläsare förut nämligen.. | |
|
Jag provade den som snabbast, men den fungerar för det jag tänkt, nämligen kolla lite snabbt om det finns felkoder innan besiktning och rensa de. falsterbo, hur är det, ser man om en tändspole gått till exempel? Som jag fattade så kunde man bland annat se motortemen och lite mer enklare saker. Alpina B8 Länk |
|
| Hmm Okey får kolla upp lite då? | |
|
catch me kolla in detta Länk |
|
|
Dom här köpte jag av.. Kanske inte billigast, men det gick snabbt och smidigt! Länk Köp ingen vanlig OBD2 läsare! Har också en sån, inte i närheten av ett diagonostikvertyg anpassat för BMW.. |
|
| Stort tack, får väl beställa en sån..Hinner nog inte få den först nästa vecka så du kommer inte undan riku :) | |
| Ja den är 150kr dyrare men verkar i.ö.v. vara lika med rund 20pin och OBD2 kabel samt cd | |
|
Hmmm, ska kolla om jag kan lämna tillbaks min och köpa en sån som wannabedivers tipsar om. Alpina B8 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.