|
|
|
|---|---|
Cartéen |
Sitter och ska beställa nya 20" fälgar till min bil. Dom jag fastnat för säljs endast i 8,5 tum bredd. Då jag gärna vill ha bredare däck bak undrar jag om det funkar att köra 225 35 20 fram samt 255 30 20 bak. Vet att jag borde ha bredare fälg bak men tyvärr finns inte den fälg jag vill ha i något annat än 8.5 tum. Kommer det se konstigt ut tror ni? |
|
Nä det kommer se ut som dina 18" gjorde original för där hade du 225 fram och 255 bak med 8,5" fälg. Ska du köra på Zito 935 fälg eller? :) "Riktiga män kör diesel" |
|
Cartéen |
Herr.Bayer: Hur visste du det????? Väljer mellan just en Zito fälg fast i 19" alt M3 E92 fälg samt 20" fälgen jag frågar om. Är dock lite orolig att 20" kanske kommer se lite för stort ut då jag ej kommer sänka bilen förutom orginal m-chassi. |
| M3 E92 fälgen i replica finns i både 19" och 20" till din bil med 8,5" och 9,5" bredd. | |
|
NEEEEEEJ det kommer aldrig se bra ut, inte ens med 30mm spacers i bak! Kolla in denna Länk rätt svårt att hålla sig för skratt :) Varför inte sänka bilen? |
|
| Carlee82: Hahahahaha LOL fy fan så det såg ut :D XC92 :D | |
|
Hehe ja perfekt nu när det är snö ;) Jag hade satsat på 19" om du inte ska sänka bilen, det ser okej ut Länk Identiska hjul i 8,5/10" x 19" på en e92 med orginal m-sport. |
|
Cartéen |
Calle: Hmm om man säger så här, det blir INTE några 20" för mig. Fy faan det där såg ju helt för /)%&&%//&%(& ut :-(. Blir helt klart att satsa på 19" istället. Har dock sjukt beslutsångest med vilka jag ska välja. Funderar ev på en Zito XLS, M3 E92 (känns kanske lite vanligt dock) samt även en 19" Hartge fälg. Beslutsångetst om man säger så ;-) |
Cartéen |
Denna Hartge fälg: Länk |
|
Trodde aldrig att jag skulle säga detta nån gång under min livstid men: Jag hade valt Zito fälgarna :) Just den designen gillar jag skarpt! Länk Länk Länk Länk Vad är det för färg på din e92? |
|
Cartéen |
Calle: Håller med dig, den fälgen ser ruskigt bra ut. Väljer nu mellan denna samt Hartge fälgen jag länkade till förut. Blir att bestämma sig snart även om det känns sjukt långt tills det är dags för sommarhjul. Helt galet vad det snöar ute nu :-(. Färg på bilen är blanksvart dvs utan metallic. / Marcus |
|
Okej då är det snyggt med ljusare fälgar tycker jag, gärna borstade. Mina Breyton 19" är till salu annars ;) |
|
Cartéen |
Jaså, ska du också byta fälgar? Tyckte dina passade riktigt bra på din bil annars. Vad ska du ha istället samt vad ska du ha för dem vid försäljning? / M |
|
Jag är bra sugen på ett par 18" OZ Alleggerita eller nått annan riktigt lätt fälg till våren. Annars hade jag gärna behållt mina, gillar verkligen designen + att dom är så ovanliga. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för dom måste kolla skicket på däcken först, misstänker att dom i bak är typ slut ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.