AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
2.776

Känn er hedrade, era bilar har fastnat på film=)

jag satt och spana lite och kollade lite filmer på tuben och vill då visa vad jag hittade=)

Patriks fina m635csi som någon tydligen tagit kort på=) Hdr-bild dock men tyckte det var lite fränt!

Länk

Och Andos överfeta B7coupe!

Länk

Vet att dessa filmer kanske inte passar in just i denna delen men det behövs lite motivation i vintermörkret och hade jag postat detta i filmdelen så hade dem aldrig sett det=)

M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Hoppsan!
Den bilden i Hdr har jag inte sett förrut.
Troligtvis kommer min även att vara med i E24 årskalender för 2011, som Brian på bigcoupe.com knåpar ihop för stunden.

Andos f.d B7:a ;) numera Fredriks (635 Csi här inne)!

Olins fd 633:a var ju med också! =)

Mvh Patrik

BM
71
BMS
320 CiA -03
635 CsiA M-optik -88

BMWCS #07946
Härligt värmande bilder i kylan, och en boost-injektion för inspirationen. Tack till trådskaparen :-)
Patrik! jaha är det Fredrik som köpt den alltså, inget dåligt köp den mannen gjort! Fredrik då har du två feta e24or nu då=)

BMS: Jo man behöver få sig en boost-injektion så här i vintern när allt bara är...is typ..hehe!
fina filmer/bilder.. när jag blir miljonär har jag bestämt mig för antingen en röd m635 av senare årsmodell eller en alpina b7 med alpinas klassiska stripes :D nu är det bara pengarna som fattas haha
A.
741
A.G
BMW 316-76
BMW 3,0 Csi-71
BMW 530d Xdrive

Alpina CS #003
Alpina Gemeinschaft #208
BMW Club Finland #2145
Fina bilder på fina bilar :)

Ando Gunnarsson
Alpina Club Schweden

Länk
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
Freddeponken:
Tack, jag kan lungt säga att jag är nöjd:-)
Men jag borde egentligen sälja 635:an nu, fast det är synd, bilarna kompletterar varandra så väl. Det är otroligt att två så lika bilar kan vara så olika. Det är mer nerv i B7:an, den känns annorlunda i ALLTING. Vid första blicken gör shadowline att den ser mindre, mer samlad och modernare ut. Sedan fortsätter det från att du öppnar dörren till att du sätter dig, vrider om nyckeln lägger i ettan(nedåt) och kör iväg. 635:an är en ren glidare, det finns en ANNAN harmoni över den och jag blir helt lugn när jag kör den:-) Men B7:an är makalös... I love them both! :-)

vacker förare ska ha vacker bil:)Länk
Visa användare
142
Jagger
Letar E36 M3 / Alpina eller E30 Cab eller Alpina / E24, mfl
Tack för tråden Fredde.
Filmerna laddar batterierna för mitt eget projekt...

Varför vänta? Hur länge kommer du att leva?
Jagger: bra det, hur går det för dig då?

Fredrik: fasen vilken skön beskrivning du la där, men den svarta har du väl haft bra länge va? du kommer gråta om du säljer den!

God jul på er alla!
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
fredde:
Ja, jag har haft den sedan 2002 och den är ju precis så som jag vill ha den. Det kommer att värka som satan när jag säljer den, och det är ett tight nålsöga köparen ska passera genom...

Däremot skulle jag vilja ha en M635:a också :-) En vit eller röd så att det lättar upp lite. Den röda lågmilade -85:an med vit inredning som finns i Sverige skulle sitta som en smäck :-)

Nu skojar jag förståss, men nog vore det härligt!

/Fredrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.