|
|
|
|---|---|
|
Lite för billigt? Länk | |
|
Martin: visst känns den lite för billig. Finns en annan 08:a som ligger mer normalt i pris Länk Kanske något i överkant men som sagt ett mer normalt utgångspris. ___ //Ulf |
|
|
Tja, att sälja V8:or idag är väl inte direkt det lättaste... ---- BMW CS #6212 |
|
|
Jag har bevakat 550 på Blocket ett tag och kan konstatera att omsättningen är minimal och att de röda pilarna duggar tätt. Skulle tro att säljarna får nyktra till med prissättningen om de inte vill bli sittande på dem i all evighet. |
|
|
Kollar man i Tysklandet så finns det en hel hög under 25.000 euro. |
|
|
wath: många bilar har legat där läääänge. Det har dykt upp attraktiva, främst med M-sportpaket som sålts hyffsat fort under året. Finns ett par i mina ögon attraktiva ute på Blocket men som sagt för dyra i förhållande till mil. 330'-350' för en 07:a som rullat 10'+ mil eller 450' för en Touring -08. För 450' hittar man ju en fräsch M5T -07 i Tyskland. US: Finns i dag 8st 550iA för under 25' på mobile. 4 av dom har rullat 12'+ mil och en annan är gaskonverterad. Dom tre som är kvar se väl alla ok ut och är ju mycket bil för pengarna men åtminstonde två av dom är ju utrustningmässigt under genomsnittet för en 550. Navi Business och standardstolar går bort för mig. Rör man sig upp mot 30' Euro så finns det mer att välja på och med dagens låga Eurokurs så är generellt 550 avsevärt billigare i Tyskland än i Sverige just nu. Samtidigt finns det tyska handlare som ännu inte förstått att E60/E61 är en utgående modell...En del begär 44'-45' Euro för en 550iAT M-sport när andra begär kring 35'-37' för likvärdiga bilar. Precis som i Sverige så försvinner de M-sportutrustade som läggs ut till rimliga priser väldigt fort. ___ //Ulf |
|
| Martin/Undersök till att börja med om bilen är svensksåld,historik,firman som säljer bilen. | |
|
Jag gillar den här. Känd firma. Länk |
|
|
Har varit i den bilfirman och kan ge dig ett bra svar. Jag gick ut därifrån i samma stund som jag gick in. Samtliga bilar han säljer är import och jag har även hört att dem backar mätare på sina bilar. Det har jag ingen bevis på utan bara vad jag hört och fått "tips" om att dem kan lösa sånt. Så undvik dem är mitt råd. Firman är dessutom reggad i somras. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
flash gordon: den är fin och välutrustad men 299' är för mycket även om det är bättre än de 329' den har varit annonserad för under lång tid. Jag tittade lite på en carbonsvart nästan likadan som denna, något mindre utrustning men den hade å andra sidan bara rullat 6,5' mil. Vet inte vad den slutligen gick för men vid sista prissänkningen var den nere i 270-någonting... Denna måste ner till något liknanden för att vara intressant... ___ //Ulf |
|
|
Man börjar undra när dom sänker så mycket i pris på den här. Länk |
|
|
Herr.Bayer Menar du verkligen det där? Auto 7H etablerade sig 2003 och har 5 anläggningar och är även auktoriserade BMW, Mazda och Suzuki i Uddevalla. // Erik |
|
|
Herr.Bayer förväxlar med annan firma. Auto 7H är en auktoriserad BMW handlare. ------- //Lövet |
|
| ...eller så syftar herr bayer på Utby Bil AB - de som säljer bilen som tråden handlar om... | |
|
Marcus555, Givetvis så är det dem han syftar på :D Dum man är ibland! // Erik |
|
|
Köpte min 1a hos Auto 7H Halmstad. Inga problem. |
|
|
Herr.Bayer: vad har du hört om den firman? jag är intresserad av en bil hos dom. Länk |
|
|
Nu är det 3 trådar på gång på samma bil. Ta en Carfax på US-Golfen så slipper du undra! ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.