|
|
|
|---|---|
dzevad_jerry |
har nån bilder på nya bmw 5-serien som kommer år 2003 så skicka dem till mig |
|
Leta på forumet och på BMW Information (se länk på BMWPower, de har en hopplös adress) samt tyska ams på nätet (minns inte adressen). Där finns bilder, likaså i förra numret av svenska ams. Bilen kommer att bli toksnygg. Själv kommer jag att hänga på låset hos bilhandlarn nästa höst när den kommer till Sverige! My Bimmer is my mistress |
|
|
Tycker också att den blir riktigt snygg... Ha en fin... T |
|
|
Testa med denna länk (lite lång kanske;)): Länk Mvh |
|
T_J |
Toksnygg?!?! Vem försöker ni lura? för det första ser den ju ut som en japanare, njurarna kan vi nog döpa om till fjärilar, lycktorna ser ut som en tecknad katts ögon, sedan att luftintagen längs ned i fronten ser ut som en surande gammal kärrings mun höjer inte direkt omdömet heller.. Det absolut fulaste som BMW har kommit på är ändå det här med att lägga front blinkerserna på lycktorna...så otroligt fult så jag finner inga ord.. Och dom som säger "-äsch, du vänjer dig snart vid utseendet" gosse så synd jag tycker om dem... Man skulle kunna jämföra det med att fiska upp en ful och stinkande brud på krogen och sedan hoppas att man ska "vänja" sig och sedan tycka hon är snygg... |
|
har inte sett den än men jag hoppas den inte liknar -02an.. fösta tanken när jag såg den var "VA.. VOLVO.." GASAR TILL DET RASAR |
|
|
Måste bara instämma med T_J. Ser ju ut som en blandning av en ful Chrystler och en misslyckad Audi...nej bakläxa borde de få. |
|
|
Håller med T_J herregud så ful lyktorna var ser ut som gamla kärring-glasögon ! och baken som du säger ser ju ut som en japanare.. vart är bmw på väg... nya 7 serien ser ju också ut som ett as dock snyggare än DET där... HERREGUD ! |
|
|
Subaru gjorde något liknande med Imprezan mellan -00 och -01 vilket resulterade i medioker försäljning. Från elak och läcker, till bullig grod-pokemon. Nä, om BMW ska ha sina bilar att se ut sådär så kommer jag att köpa en merca nästa gång. Pär |
|
|
Jag instämmer också med T_J. Den faller inte mig i smaken direkt. Konstig blandning mellan mjuka kurvor och vassa kanter, Ser nästan ut som en Audi A6 som blivit inkilad mellan två cementblock i hög fart. Men, men, det är ju bara min åsikt... Till de som tycker den är skitsnygg, GRATTIS! H U M A N R A G E |
|
| Bilden bakifrån är uppenbart dataanimerad och ser lite oprortionerlig ut. Den övre bilden, framifrån, ser mer äkta ut men man skall nog inte lita 100% på den heller. Teknikens Värld hade en bild på en omaskerad svart 5:a framifrån som också såg äkta ut men med annnat ljusarrangemang. Det återstår nog att se hur den blir i verkligheten. Vi kan nog fortfarande hoppas att den blir smakfull. BMW har borde inte ha råd att ta alltför stora risker med en volymmodell som 5-serien | |
dzevad_jerry |
Länk Länk kolla på dom här bilderna.... |
| Ja, jag har sett dom. Ser ju mkt bra ut men som sagt, dataanimerat är tyvärr inte verklighet. | |
|
Är inte alla bilder som länkats i denna tråd photoshop bilder, ingen är knappats officiella BMW bilder, eller? |
|
|
Förmodligen. Även om den översta bilden på auto.t-online ser ganska äkta ut. |
|
|
..tycker de ser 100% PS ut jag, kolla på bakljusen och skarven mellan grillen och nummerplåten, nix kan inte vara äkta! |
|
| Du har säkert rätt. | |
|
Tur jag köpte mig en E39 och inte väntade på den kommande modellen... roadZter |
|
dzevad_jerry |
om ni tycker att bmws nya bilar e fula vad tycker ni om den här då Länk det e en bmw zx |
|
Hur jävla cool som helst.. typ ferrari , lambo , koenigsegg stuk ! ganska så lik Mclaren F1 riktigt fet sportbil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.