|
|
|
|---|---|
|
Såg dessa fälgar på Blocket annons och har fastnat för dem. Vet nån vad dem heter? Länk "Riktiga män kör diesel" | |
|
Ser ut som orginalfälgarna till BMW M5 F10, antagligen kopior ;) Fram 9x20 och bak 10x20". |
|
mkk230 |
Dom är riktigt argsnygga. |
| Var en kille som hade såna ute på blocket för nån månad sedan. Låg ute ganska länga kommer jag ihåg, hittar dom inte så dom är väl sålda antar jag. | |
|
När jag såg dessa fälgar tänkte jag direkt på CS Concept bilen. Länk Vist ser de likadana ut. |
|
|
Herr Bayer. Det är precis som en del säger replikafälgar. Jag kan få hem sådana till vettiga priser i 19-21". |
|
mkk230 |
Kommer ihåg att blocket kille sålde dom för 13tkr & bodde i gb. Nikeman vart köper du dem ifrån? |
|
Nikeman, jag är helt klart intresserad av sådana i 20". Du kan väl PM mig pris och om dem säljs med däck, vilka däck osv. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Förresten, är dem i alu-färg eller är dem lite märkare...typ "titan"-färg? "Riktiga män kör diesel" |
|
|
....sorry ett inlägg till...vet nån vad dem heter? "Riktiga män kör diesel" |
|
|
Bayer: Det är väl som alla andra replika-fälgar, det finns hundra olika namn för samma fälg beroende på vad återförsäljaren kallar dom... MVH Christofer |
|
| Hjälp mig att hitta dem då Crille :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.