|
|
|
|---|---|
dzevad_jerry |
tycker ni att nya z4 e snygg. automotor&sport gav den minus för design. jag gillar den . undrar vad priset blir |
|
tja, påminner mest om nåt som mamma MX5 och pappa S2000 avlat fram, men det är ju en BMW, och man vänjer sig väl...kanske är snyggare i verkligheten, som fallet med nya 7 serien... men smaken är ju som baken... MVH Philip |
|
dzevad_jerry |
dem nya bmw har en annan design stil fast man vänjer sig |
| Chris Bangle har förstört BMW! | |
| Z4 har gjort att även jag utvecklat aversion met Bangle...:-( | |
| Det är lätt att bli lite bakåtsrävare.....men jag tycker nog av bilerna ett dömma att z4:ans front är väl stor och vulgär. | |
|
Även jag känner mig som en bakåtsträvare, men det får jag bjuda på. Jag kan helt enkelt inte säga att Chris Bangle presenterar nya fräscht designade BMW-modeller. De äldre modellerna är mer stilrena med distinkta, sportiga och tydliga BMW-drag. Idag kunde det lika gärna vara en Hyundai. Hoppas att man vänjer sig och att Chris Bangle är före sin tid, hur det än är/blir så känns det helt klart oroande - hur bra en bils funktionalitet än är så skulle jag inte köpa den om jag inte finner mig bekväm i bilens design, så är det bara... roadZter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.